Jag har ont överallt....

Jag kommer börja grina... =(
Jag känner typ hur tårarna ligger å trycker. Det svider och gör ont i hela kroppen. Jag har bränt mig, har träningsverk och allt är typ skit. Efter träningen igår så gick jag och solade på solade, där jag ALLTID brukar sola lixom. Jag betalade för 32 minuter men jag låg där i typ 25 för sen pallade jag inte, det blev för varmt osv...

När jag kommer ut känner jag & ser jag hur OTROLIGT brun jag har blivigt, YESS!! ( då kom det ut någon som jobbar där som säger: vi bytte precis rör) Yess!! tänker jag och åker hem. Jag börjar blanda färgen för jag skulle ju färgar mitt hår svart ( ja jag vet att det är typ en av tio som tycker jag ska ha svart hår. Óch mamma hatar det men det var så sjukt längesen jag hade det så tänkte bara prova på. Nästa gång jag färgar blir det ljusare, nöjda?!) Hur som helst allt var skiit bra och jag känner hur jag börjar få ont i rumpan (det svider på skinorna) jag kan typ inte sitta utan ja får lägga mig på sidan i sängen.

NU idag när jag vaknar så gör det så ont så ont så ont. Jag lovar jag kommer börja grina snart. Mitt ansikte brinner och min rumpa brinner, kan typ inte sitta ner alltså. och där det inte svider från solningen har jag träningsverk istället. Så benen, magen och armarna värker på ett helt annat sätt, jag har ont överallt.




Kommentarer
Postat av: Emma

kan vi visa en bild på ditt hår efter du har färgat :)?

2009-02-27 @ 13:30:15
Postat av: Binta

Jag har redan färgat, ska färga igen ikv. mamma har kameran så jag får ta ett kort senare...PLUS att ni får vänta tills mitt ansikte inte är så svullet o rött!!

2009-02-27 @ 13:37:22
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Deylicious

STACKARS!

2009-02-27 @ 14:33:36
URL: http://smokinashtray.blogg.se/
Postat av: Anonym

aajjj stackars liten =( i know the feeling

2009-02-27 @ 14:47:31
Postat av: Emma

aha oj menade kan DU visa .. inte vi (a)

jaa okej .. ditt ansikte :O ? haha

2009-02-27 @ 15:33:44
Postat av: Anonym

Prova aloevera-kräm där du har bränt dig! Hoppas det blir bättre! Take care

2009-02-27 @ 17:31:01
Postat av: Helen

Binta idag gick jag INTE till skolan för att JAG har ont överallt, kan knappast gå det gör ont som in i helvete!! plus så brände jag ryggen :(

2009-02-27 @ 19:07:58
Postat av: Anonym

Hej Binta!

Blev nyfiken vad du tränar för någonting, är det typ styrketräning eller? Jag såg på någon bild på dig och Isa, du ser ut att väga lätt jämfört med henne som verkar vara ett huvud längre än dig och ser himla stark ut.

2009-02-27 @ 19:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0