En Gottsunda runda och vattenpipa!

Hejsan gott folk sitter hemma hos Rafif just nu med Mathilde, shirin gick precis hem. Vi har bara tagit det lugnt vi tjejer och rökt vatten pipa, snackat minnen och trevligheter i Stockholm. Men dagens kommenter går definitivt till Rafif.
Vi snackar och sedan så säger jag att en person bor i Stockholm, Rafif säger : Ahaa bor han där vid plattan?
Jag, Mathilde och shirin döör av garv, hahah ofta man bor vid plattan bara för att man bor i Stockholm, ja svär rafif e bäst.
Efter en stund så säger hon...ah jag älskar Stockholm det är precis som Usa! Vi dööör av garv igen och säger att det inte är särskillt likt, det finns ju vissa likheter, men det är endå mer som e olikt lisom. Jag säger att om Stockholm nu är så likt Usa så får hon ju en billig resa för att uppleva "usa" istället för 10tusen betalar hon 61 kronor och det tar bara en timme.

Nu ska jag och Mathilde snart gå och möta Ragge och efter det så ska vi förbi hem till safi en sväng. Gullungen har tjatat hela kvällen på att vi ska komma förbi henne med, nu när vi endå är i Gottsunda lixom så kör vi vännerna i en å samma smäll-hahaha ;) Nej som sagt ska ut och träffa Ragge med Mathilde. Jag har haft en skiit bra och lugn kväll hoppas att ni också har haft det bra!! Piiiiz

Kommentarer
Postat av: Rafif

HAHAHAHAA omg ja dööör ja svär ja va rikti RE haha de va jättetrevligt att vara med er tjejer hih =) moah

2009-02-21 @ 01:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0