Dagen har knappt börjat...

Tjenaree!!
Har precis käkat är med baby B. Ska hoppa in i duschen och röra mig in mot stan för att köpa lite grejer, som kan behövas. I inlägget nedanför gav jag er chansen att fråga på om vad ni ville och - haha säger jag bara. Fett roligt att få svara på allt sedan. Jag kommer nog inte att svara på alla frågor i ett å samma inlägg,( delar upp det istället) det blir nog för mycket och jag har mycket att säga om saker å ting, men jag tar frågorna i tur o ordning. Vissa frågor kommer jag dock att INTE svara på als, men jag kommer att skriva det med och vilka frågor det är.

och vissa kan jag inte ens fatta att ni ställt men men kul ska det bli. Nä nu ska jag som sagt röra mig in mot stan (Stockholm) med min B, så får vi se vad jag hittar på ikväll. Kram på er och hoppas att ni får en bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0