Whata gwan?

Gooood morgon. Ny morgon = Nya tag!
Vet inte varför jag är så otroligt glad idag, men jag är taggad på en underbar dag ialla fall =) Nu sticker jag och mathilde till festival området för att fixa, trixa och ordna upp lite saker. Efter att vi gjort det vi ska göra så bär det iväg mot danssalen för att dansa oss till döds och verkligen försöka få koreografin att sitta och även göra klart dom sista stegen och försöka hinna finslipa så mycket som möjligt. Sen är det en härlig dusch som väntar och fixa oss hemma hos Mathilde för att sedan dra hem till vendela på 18-års middag och en fet födelsedags fest som väntar, för hon ska firas ordentligt =)

Om det sedan blir så att man rör sig mot Orange som urf ordnat en "urf warm up" på vet jag inte än, men det kommer tydligen tunga dancehall dansare från jamaica dit "ryktas det om" men det är inget jag vet något om. Skulle vara kul att gå vilket som, lite extra roligt om det ska dyka upp dansare där. Men men vi får väll se hur det blirl, Vendela fyller ju som sagt 18. Jag vet inte hur jag ska hinna med att städa, tvätta och förbereda allt som ska förberedas inför festivalen, måste försöka hinna städa ur min lägenhet lite med eftersom att tanya (mammas bästa kompis och gudmor) ska komma och bo där med hennes barn under festivalen eftersom att hon ska jobba där. aja mycket är som sagt på gång, och jag vet varken ut eller in!

Bless N Love <3

Kommentarer
Postat av: ida

Miss Gambia 2009 ;)

2009-08-05 @ 16:09:13
URL: http://iamiida.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa

Ja, fast Tanya är ju inte min gudmor, utan Jai´s! ;-)

2009-08-05 @ 21:24:00
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Lola

no worries allt kommer ordna sig=) ska bli kul o se er dansa på fredag. lyycka till!

2009-08-05 @ 23:27:54
URL: http://itsalolathing.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0