från Onsdag till Söndag med fredagens bilder =)

Tänkte ta och uppdatera lite eftersom att Raisa (gaalet vacker btw) har längtat efter det så mycket =)
Ja ni, jag ska lägga upp en massa, massa bilder som jag har från förra veckan, kolmården, dopfesten, fredag, lördag och allt annat som dykt upp emellan men tänkte dra lite kort om vad jag har haft för mig från onsdag till söndag. I Onsdags så åkte jag iväg till Kista för att köpa mig en rosa liten ipod eftersom att det blir så jobbigt att lyssna på musik på mobilen med en mobil som plingar varje kvart. Plus att jag behöver den till annat med, så varför inte en rosa?, den e as snygg och fulladdad med as bra musik just nu =) Under onsdag kväll var jag så trött och sliten efter kolmårdens resan och vi hade gått fram och tillbaka på djurparken, upp och ner i backar så jag kom hem och deckade så skönt, vaknade inte upp försen nästa dag.

torsdagen så var ju Tony matterhorn på besök i Stockholm och självklart så fann ni Binta, mathilde och malika på plats först så åkte vi hem till min kusin för att fixa i ordning oss och så tog vi tunnelbanan in till stan, men väl framme, redo för att gå in så upptäcker vi att Mathilde har glömt sitt leg :O så vi åkte heeela vägen tillbaka för att hänta det. Väl inne på chapplins så spelades det as bra musik heeeela kvällen, thanx good!! jag var dock inte på värsta danshugget, var helt seg och trött hahah men lite grann dansade vi i alla fall =) Efteråt så fick vi ett antal galna och roliga erbjudanden, som jag kommer att skriva mer om när det blir aktuellt. Hem gång efter det!

Fredagen började hyftsat bra men segt, det fanns en massa alternativ på hur kvällen skulle se ut och mycket diskuterande fram och tillbaka. efter många om och men så åkte jag till och börja med hem till min kusin för att hämta Ipoden som jag självklart glömde dagen innan :p haha. Efter det mötte jag upp aida och flippan, som flyttat hem nu igen =) och vi drog till husby ( av alla ställen lixom) och gick på en fest där.. det va inte värsta festen utan chill med en massa mat som tjejerna självklart dödade hahah. Efter det så åkte jag och aida hem till henne och flippan hem till sig.

lördagen så vaknade vi upp och kort efter det så kom aidas brors döttrar hem till dom. Vi gick och köpte lördagsgodis, lekte med dom i parken och umgicks på rummet. Mot kvällen så kom flippan och vi 3 skulle möta upp jennifer som kom hem från cypern (äntligen). Men jennifer bangade, precis som Aida så jag och flipp drog och Mötte upp Savanah. vi åkte in till stan, tog det lugnt, käkade, snackade mötte upp Bullet och rough, fick pengar och köpte mer mat hahahaha. Sen så åkte jag och Savi hem till henne och flippna hem till sig.

Idag söndag:  Nu sitter jag hemma hos savi och har sovit i hennes underbart sköna säng, vi kollar på tv och det är from g´s to gents, hahah Underbart program det där alltså =) Vi ska ut och ta lite "frisk luft" sedan så kankse jag kommer tillbaka och skriver ett nytt inlägg, har ju lite å ta igen =) haha


Mina fina ipod =)
Resten e bilder från i Fredags =)

Jag och flippan äter världens godaste kex =)

Aida, flipp och jag

HAHAHHA HEELT HUNGRIGA =) MAT + VIN = sant

Vi vilade magen lite innan vi tog en ny runda =)

Den nya rundan, grödde + jordgubbar = sant haha

Elsa, Mathilde, jag,filippa, (någon, kände ej henne plus, minns inte hennes namn ) & aida




 

Det var allt från mig för stunden , tack o hej Bless and mad fucking LOVE<3


Kommentarer
Postat av: raiisa

hahaha jag är typ ditt desperata bloggfan som så gärna vill att du ska uppdatera .. haa



alltså när ja köpte dom där örhängena i NYC så tänkte jag faktiskt på dig för det är äkta din stil. :P

2009-08-23 @ 17:26:18
URL: http://www.metrobloggen.se/raisa
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Snygg ipod, men är det något jag tycker du borde satsa på så är det en laptop!! Du har ju bredband och allt!! ♥

2009-08-23 @ 21:53:57
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0