Bilder från dop festen =)

Här kommer lite bilder från Farbror Pa & Emmas dop i stockholm förra veckan, det var helt sjukt mycket folk och jag hann ej ta så många kort, för jag fastnade på dansgolvet men några stycken hann jag ju att ta =) Enjoy!!


Jag och lil sis Hareg

Jainaba (Jai) Isatou ( Ice)

Systrarna i "rätt" längd ordning  enligt ålder =) : Binta ,Jainaba & Isatou

Om inte alla har förstått det än så har min familj fått en extra medlem: Hareg =) så vi är 4:a systrar nu. Fast hareg har också flyttat hemifrån nu så det är bara Jai och Ice som är kvar hemma =)

Lillebror & Farbror vid middagen!

Farbror =) Saihou

Jai, Toko, Hareg & Jag

Folket på väg in =)

Kusin & Lillebror =)

Lillasyster Isa & Kusin Sap.

Lilla Prins Lai som festen var gjord för!!

Min sötnos till lillebror och Tonårsdottern själv =)

Farbror Saihou & Jag

Lillasyster Jai som liknar en groda :P

Farbror Saihou & Lillebror Mabou =)

Syster, Bror, Lisa, Syster & syster =)

Sebba & Saihou leker farliga :P haha

Jag & Kusin Fanta =)

Systrar & Kusin Alieu =)

Kusin Alieu, Rodde & Jag =)

Farbror Pa, Farborr Adji & Kusin Alieu dansar för fullt :P

Alla dansar för fullt =)

Självklart så dansade jag också. Vem kan sitta still till Gambians musik ?! :P ahah

Dennis & Saihou =)

Dennis, Farbror och Jag




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag måste bara säga, asså din klädstil ÄGER, du har alltid så grymma kläder på dig, du har olika stilar hela tiden, fast de kanske är samma på nått sätt, men så kul och se på dina bilder för du har oftast färglada och det är jätte snyggt! och du själv är jätte vacker och din dans är också grym hihi

peaace

2009-08-25 @ 18:26:05
Postat av: ida

assså fyfan vilka fina bilder blir helt glad och allt när ja ser alla färgglada kläder och allt folk :O och du är så jävla fin med :O

2009-08-25 @ 21:37:06
URL: http://metrobloggen.se/babyboniita
Postat av: Emma

Gumman eftersom jag var AS stressad innan under och efter festen =) glömde jag min kamera och har inga bilder från festen =( vill du mejla mig lite kort är du gullig... puss puss ses på söndag

2009-08-26 @ 01:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0