Uppsala reggae Festival dag 1- Torsdag!!

Idag har det varit en helt underbar dag =) Har umgåtts med Vendela, mathilde och våra tre mammor( som kanske ska hoppa in i koreografin?- hahah), hareg, Sap och aida =) Vi har hämtat ut våra festival band och vi har varit på festivalen och chillat hela dagen och umgåtts i stan innan vi for hem till mig för hård träning, nu fixar vi oss och är på väg till reggaefestivalen Dag 1 =) Åååh fy fan vad roligt vi kommer att ha det och JAA vi e galet nervösa inför imorgon då vi ska uppträda =) haha. Och så här det det ut hemma hos mig just nu =)


Jag och min fina hemma gjorda outfit ( ja ser lite tjock ut tack vare alla lager tröjor, men det får gå)

Mathilde och jag =)

hareg e klar och sitter framför datan =)

Sap e klar men ligger och sover i soffan i väntan på att folk ska bli klara =)

Lilla syster Jai har precis duschat och väntar på plattång - hahahah
Vendela står i duschen och så elak kan jag inte vara att jag springer in där och tar kort...eller? :P hahaha
Mamma är redan på festivalen, mormor med och min yngsta syster och hennes kompisar, lille bror är också på plats =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser inte tjock ut alls! skit snygg klädsel! lycka till imorgon, ni är grymma!:)

2009-08-06 @ 22:59:54
Postat av: Matilda

Fin blogg (:

2009-08-06 @ 23:02:31
URL: http://mdahlins.blogg.se/
Postat av: a

snyggt =)

2009-08-07 @ 02:43:08
Postat av: Tonårsmorsa

Du, tjock? Vart då? Möjligen i huvudet när alla sitter och väntar på dig när du bara flänger runt...! ;-)

2009-08-07 @ 10:18:21
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0