Stockholm, Shopping & Bio med dom bästa

Jag, vendela och Lillasyster drog till Stockholm i Lördags för att köpa löshår, hårfärg och en del kläder och andra små grejer inför festivaler och födelsedagsfester och allt möjligt vad det blir denna vecka. Vi åkte in mot stan först och både jag och Vendela köpte löshår för att vi skulle fixa håret inför hennes födelsedag. Efter allt med hår också vidare så gick vi och köpte en m,assa nya grejer som vi ska ha när vi dansar på fredag =). och efter det så drog vi och kökade as god mat innan vi for mot Kista för att fortsätta handla där. efter Kista så blev det bio inne i stan och jag gick på smygprmiären för den nya filmen Linje 123 kapad som har premiär den 5:e, nu på Onsdag. Den är helt sjukt bra och jag tycker att alla borde se den. Så jävla se värd, ville typ att filmen skulle fortsätta när den va slut, alltså jag ville verkligen, verkligen det =) Nåja, den är se värd. Bless

Det jag fick med mig hem var =)


Tunika/t-shirt : BikBok 199kr
Leggins: HM 99kr
Leggins:Gina Tricot  Det var REA så jag gav bara 100kr för dom =)

En FEEET kedja från BikBok: 99kr
Örhängen: BikBok 49kr
Tunga Glasögong: BikBok 99kr
Löshåret gick på : 1700kr

THE movie som måste ses =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din blogg:D

2009-08-04 @ 20:48:26
URL: http://diaamonds.blogg.se/
Postat av: Seb

Sv: Haha okej :D jag har precis kollat film så nu händer det nog inte så mycket mer idag tror jag ;D

2009-08-04 @ 21:55:36
URL: http://sebastiannnn.blogg.se/
Postat av: Klevia

kan du lägga en länk på din danskompis Vendella där nere bland dina systrars, mamma och kompisars blogg, det är lättare om man bara kunde klicka där :P



Ni dansar skiiit bra! Ska komma och kolla på fredag! :D Lycka till!!

2009-08-04 @ 21:59:24
Postat av: ida

hopppas de va okej att jag la upp när du och vendela dansar? annars är det bara och säga till om jag ska ta bort dom;)

2009-08-04 @ 22:36:04
URL: http://iamiida.blogg.se/
Postat av: Anonym

så du vet originalet från 70-talet e mkt mkt bättre believee thaat!

2009-08-04 @ 23:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0