Shopping i Stockholm med tjejerna!

Förra veckan så var jag, Isatou, Vendel & Hareg i stockholm för att shoppa lite allt möjligt. Vi hade en helt underbart trevlig dag i stan och vi alla fick med oss en del grejer från stan innan vi drog vidare mot danssalen i Stockholm för att träna lite med grabbarna. Jag åkte till stan för att först och främst köpa ett par jeans men jag hittade inga (jag hatar typ jeans, eller så e jag bara för petig med hur dom ska sitta) så det blev en hel del annat förutom Jeans, det här va lite av det jag fick med mig. Köpe en as fin tröja med och lite smycken =)  Bless n Love!!


Kavaj från TopShop : 899kr

Jeans shorts: Gina Tricot 249 kr
Spets Body: Gina Tricot , bodyn  var på rean så jag tro jag gav 75 kr, eller något sånt, under 100 spänn ialla fall & det var fett värt!

Dom e Craaaaazy

jag bara ÄLSKAR dom hära skorna alltså!!! Dom e helt underbara att gå i med och sitter hur fint som helt på fötterna!
This is my new babies =)
Skorna: Top Shop 1400kr


Kommentarer
Postat av: Lola

lovin the shoeeez. heta!

2009-08-04 @ 02:21:44
URL: http://itsalolathing.blogspot.com/
Postat av: läsare från början till slut!

Du har så fina kläder jämt& även om dom inte är speciella så blir dom det på dig, allt är fint på dig och dom där skorna du köpte var hur fina som helst och jag är såå aviis :-* / En trogen läsare

2009-08-04 @ 03:48:00
Postat av: camilla

sjukt snygga skor!

2009-08-04 @ 11:02:12
Postat av: vendela bintas idol

FETT FULA SKOR BINTA DOM SKULLE SITTE MYCKET FINARE PÅ MIG :D HAHAHAHAHAHA DRIVER PUSS <3

2009-08-04 @ 14:11:13
URL: http://veendelaan.blogg.se/
Postat av: sainabou

Fan vilka snygga skor!

2009-08-05 @ 14:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0