Nattuppdatering!!

Jag har varit med om sjukaste kvällen/natten någonsin alltså!! Jag vet inte om jag kan beskriva alla känslor, miner, skrik, skratt och panikslagna tjejer runt om kring mig med ord, men jag ska göra så gott jag kan. Kvällen börjar med att jag och Mathilde är hemma hos en kill kompis som har hjälpt oss att fixa mixen till Reggaefestivalen på Fredag där vi ska uppträda. När vi ska gå från honom hem till mig så ska vi ta en väldigt lång "skogsväg" med några få lampor och svag belysning.

När vi är på väg in så säger Mathilde " vem är det där" jag säger: hur fan ska jag kunna veta det, kom vi går bara ( det står en man helt blixt stilla med ansiktet vänt in mot buskarna. Jag tänker att han kanske rastar sin hund och Mathilde säger snabbt " vart fan är hunden? :O" Jag säger okej men vänta vi kollar lite. Vi står helt blixt stilla mitt på vägen och kollar på honom, men han rör sig inte ur fläcken, så jag börjar göra ljud för att han ska vända sig om och tänka vilka är där, eller något åt det hållet, men nej inget svar.

Vi väljer en annan väg, en liten om väg för bi några hus och när vi vänder oss om för att ta den vägen så vänder han också på klacken och går en annan väg in mot den vägen vi nu valt. Vi går och går och varje gång det blir en stig mellan varje hus så kollar vi dit för att se honom, vi hör något och börjar springa på vägen fram mot en tjej som går helt ensam. Efter tio minuter så var faran över och vi var framme vid statoil.

När vi handlat klart på statoil så går vi hem mot mig men när vi kommer utanför så är det en bil som gasar i FULL fart mot oss och vi kastar oss bakom maskinerna som man tankar med för att inte bli påkörda. När bilen stannat framför oss så ser vi att det är en man som försökt döda Mathilde när hon var liten och misshandlade mig ordentligt när jag var liten, dessutom så får han inte stå närmare än 20 meter när det gäller Mathilde. ( han är ca 33 år, alltså ingen ungdom )

Jag flippar, lackar och börjar svära över det som hände men Mathilde som är vettskrämd ( killen är allt annat förutom frisk ) lugnar ner mig snabbt och så fort han går in i statoil så börjar vi springa, för att han inte ska se vilket håll vi gick mot. Vi går springer igenom mörka ställen och von barska häcken och försöker att ringa (pengarna var slut på mobilen) samtidigt som vi hör en bil åka efter oss hela tiden. Men tillslut så var vi äntligen hemma hos mig.

Vi åt det vi köpt på statoil och tog det allmänt lugnt innan vi fick flipp och blev jätte nervösa/danssugna/ peppade inför URF på fredag så vi bestämde oss för att gå ut, ta en cigg och öva på dansen utomhus. Jag ringer och kollar med min lilla syster Ice om vart hon är någonstans eftersom att hon inte var hemma. Hon var hemma hos hennes kompis Sepideh med två kompisar till, men var snart på väg hem, så jag säger att jag kan möta henne ute (stora-lek, ni som vet) så jag och Mathilde traskar dit för att möta tjejerna.

Banaz, Ice, therese, Sepideh, Mathilde, jag & Bambi sepidehs hund, sätter oss ner och små pratar lite om dans och allt möjligt innan Ice upptäcker att det är en bil som lyser med sina lampor inne i skogen, inget mer hände så vi började röra oss hem mot mig, då ser vi bilen igen och den åker mot oss med fart. Vi springer för fullt, tjejerna är hur rädda som helst, Banaz ramlar på marken ice drar upp henne, Mathilde hoppar in bakom en buske, bakom ett hus och skriker att jag ska hoppa in där med henne, men jag var modig så jag stod kvar :P haha

Efter en stund så hoppar hon ut för vi hör bilen närma sig och springer på andra sidan en parkering där vi gömmer oss bakom ett plank, jag var den enda modiga som vågade mig fram och kolla hela tiden vart bilen åkte osv... så vi bestämmer oss för att kolla vad det är för bil, ice sticker upp huvudet först och säger " MEN ÅÅÅH DET ÄR EN FUCKING POLISBIL"  - hahahhaha vi alla helt anfådda skrattar och börjar gå hem mot mig. Sepideh utbryter "fuck the polis" haha.

Nu är vi hemma och medans jag sitter och skriver detta så sitter tjejerna i soffan och pratar och mitt i allt så bankar det stenhårt på dörren. ALLA FLYGER UPP!! sepideh springer upp på övervåningen med banaz, ice & therese. mathilde e skit nojig och ställer sig vid trappen jag säger "men tänk om det är banaz mamma" banaz: säg att jag sover (hahah) jag står i hallen och vågar ej öppna dörren och efter många om och men så går mathilde in i köket för att se om hon ser någon, och ser hur någon ful människa tittar in på henne, med sina stora ögons och säger " det är bara Jai" hahaha då var det alltså min andra syrra som hade varit ute och vandrat som ville komma in. Nu sitter vi allihopa här i vardagsrummet och alla är helt taggade, ingen kan sova och klockan är mycket och vi ska upp tidigt, väldigt tidigt!! hahaha

det var allt från mig, hoppas att ni pallar å läsa!! Bless n Love<3

Dörrmattan, bambi

Banaz & Sepideh

Therese & Ice

Mathilde

Kommentarer
Postat av: sara

hon ser någon, och ser hur någon ful människa tittar in på henne, med sina stora ögons och säger " det är bara Jai"



HAHAHAHAHAHAHAHAHA DU KNECKER!

2009-08-05 @ 16:09:36
URL: http://saraghofran.blogg.se/
Postat av: Sepideh

HAHAHA helt sjuk kväll, o' så måste jag tillägga att min hund BAMBI är sötast

2009-08-06 @ 02:04:48
URL: http://sepidehdelparastaran.blogg.se/
Postat av: Petra

fett konstiga människor det finns asså :o ! jag skulle blivit skiträdd fan xD stackars er.

2009-08-07 @ 12:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0