Natt bloggning om ormar.

Är hemma hos en kompis som har två stycken ormar, jag har inte värsta ormfobin men jag e endå jäkligt rädd för dom. Mitt första erbjudande va att jag skulle få 500kr om ja klappade den på huvet och när ja va på väg att gör det så blev det jätte läskigt när den började röra sig, haha. Sen så skulle ja få 2000 om jag Pussade den på munnen. Min kompis tar ut den ur glaset och håller den mot mig jag vågar ej för den såg fett äcklig ut. Min vän ska lägga tillbaka den men ormen stryper om armen och vägrar släppa så min vän får panik och kastar in den i glaset igen och hinner inte stänga innan ormen börjar smita ut, ja fick panik och hoppar upp i sängen och skriker och mina vänner garvar bara åt mig. Haha. Till slut så är ormen där den ska vara och jag e lugnt. Haha Bless n love.

Kommentarer
Postat av: aida

men EUW!

2009-08-20 @ 23:48:41
URL: http://funkyfresh.devote.se/
Postat av: wisam

näää meen tjenare ! man visste inte att mrs binta var så käänd mvh W


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0