Grönalund... Igen!

Hello!!
Sitter nu hemma hos min loveley Jennifer som äntligen har kommit hem från cypern, hon har varit borta i en och en halv månad så vi har lite att ta igen. Vaknade upp för inte så längesedan och bara så där så bestämde vi oss för att dra till Grönalund, jaaa jag vet IGEN denna sommar men jag älskar den nya karusellen Insane, efter den härsommaren lär jag ju inte dra dit igen försen jag får egna barn ialla fall. Grönrn har man ju tröttnat på men Isane som är ny för i år är helt galen och känslan man får när man åker den är underbar =) hahaha. Jag kommer tat lägga in alla bilder från alla dagar som ni har missat när jag kommer hem från grönan, vilket blir runt elva tiden ikväll. men tills dess så hoppas jag att ni får en lika underbar dag som mig =)

Bless n Love 


Kommentarer
Postat av: Emmmyy

vart brukar du köpa dina kläder

? kan inte du skriva inlägg om det, tipsa:D

tell me vart du köper dina hängslen;) bless.

2009-08-24 @ 18:46:56
Postat av: Anonym

Hej kan man ha idrott och typ dansa och röra sig mycket med färglinser?

2009-08-24 @ 23:13:31
Postat av: Anonym

den här bilden är så söt på diig!

2009-08-25 @ 17:48:19
Postat av: av

du tror sig så jävla mkt ;) why? du är inte perfekt om du tror det;)

2009-08-26 @ 17:29:10
Postat av: Anonym

är din mamma från sverige eller? varför dog din pappa? känner du modou och bounty i sthlm? modou från täby

2009-08-26 @ 17:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0