Conté + Blue Moon bar + Vendela & Teo = Bäst!!

Yes, vi va på release festen på blue moon bar i Stockholm jag och vendela och en massa annat folk. Musik videon som vi var med i för ett tag sen spelades upp och skratt och andra ljud utbröt i lokalen när folk såg sig själva, speciellt om dom hade klippt in då man gjorde någon konstig min eller rörelser eller so ever! Jag dök upp ett par gånger i videon med och när jag stog på huvudet så höll jag ju på att svimma, det var det fulaste hahaha, det såg helt kontigt ut på skärmen... fy satan säger jag bara. Jag kommer att lägga upp filmen sen när den kommer ut för allmänheten, vilket den gör om ca. en vecka enligt mozzy =)

Festen var i alla fall rolig och det droppade in allt mer och mer folk, tillslut var det så mycket att man blev svettig efter en minut på dansgolvet, jag lovar! Lilla dansgolvet kommer jag i alla fall aldrig att glömma. När Teo dansade till "dont ya wish your girlfriend was hot like med" - jo jag lovar han dansade med oss och såg ut att trivas där med sin drink, haha faan att jag inte filmade :P.

Efter Blue Moon bar så var det dags att röra sig mot Labbet på sture och där körde dom gamla godingar som jag och vendela inte orkade "härja" till eftersom vi hade så jäkla ont i fötterna av våra klackar, vi hade stampat och dansat och hoppat och sprungit och gått i dom sedan klockan 22.00 och nu var klcokan ca. 03.30 så vi tog en drink och chillade innan det blev 7Eleven vid 05.00 för att sedan ta en taxi hem och decka i sängen - sååå jävla skönt!! Galen kväll, thanx ALIHOBA!!


Bianca & Jag

Jag, Vendela & Bianca =)

Teo är min superhjälte och vendela min bumbibjörn

Bianca & Jag som härjade på dansgolvet =)

Vendela & Binta

Jag, Denise & vendela =)

Binta & Vendela-la-la-la!!

Kommentarer
Postat av: sara

hej snygging! jag tillsammans med en kompis vill ha lite snygga bilder att använda i vår makeup portfolio och hon frågade mig om jag visste någon snygg mulatt vi kunde fotografera, med bara en naturlig och vacker makeup som jag och hon (oxå mua) lägger.. och ja tänkte på DIIIG! =D om du skulle vara intresserad förståss.

isåfall skulle vi hålla hus i sthlm på studion jag jobbar i.. då tar vi det en ledig dag när ingen av oss jobbar.. vi tänkte snacka ihop oss med en av våra fotografer som ville vara med. det är bara en rolig grej och inga pengar inblandade. bara bilder som du oxå får förståss =) vad säger du??



ha det bäst binta!



love sara

2009-08-04 @ 07:47:18
URL: http://sareina.blogg.se/sarasblogg
Postat av: Sidney the singer

Måste bara säga att du e GRYM på att dansa och är skitsnygg :) Din syrra är också grym!=)

2009-08-04 @ 12:19:06
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: vendela

syrra? hahaha den har man aldrig hört förut :D

2009-08-04 @ 14:12:53
URL: http://veendelaan.blogg.se/
Postat av: Bryan

känner igen dig fett mycket, hur kommer det sig?

btw fin blogg

2009-09-18 @ 22:05:23
URL: http://mulattobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0