Blackout igen!

I den här videon har jag ingen aning om vad jag riktigt gör, eller rättare sagt: försöker att göra.!
Jag dansar och kör en massa mjuka rörelser och försöker göra en snygg/bra improvisation som misslyckas totalt, man ser det på kroppsspråket när jag dansar och mina miner med haha. Nu kanske ni undrar varför lägger hon upp den då? Mitt svar: Jaa ni mamma har redan lagt den på youtube och 221 gånger har den visats :O. hon har dessutom lagt dne på sin blogg, så nu kan man ju lika bra lägga upp den efter som att jag endå inte kommer på något vettigt att skriva :P haha



Vendela dansar och gör precis som mig, försöker att improvisera snyggt hahaha

Kommentarer
Postat av: hemligt..

ni dansar hette bara !!!

2009-08-17 @ 18:05:54
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Hallå! Vaddå 221 ggr? ETT TUSEN TVÅHUNDRA TJUGOEN gånger, tack!!

2009-08-17 @ 19:45:02
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Mrs V

hahahahahhaha jaaa vi båda är helt fula, men du gör de iallafall lite sexi hot mama, jag ser ju bara ut som en vilsen valis!

2009-08-17 @ 21:48:25
URL: http://veendelaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

undrar bara vad låten i den andra videon heter? :)

2009-08-18 @ 19:10:32
Postat av: Mellu

with the girls (military riddim mix) - sizzla, för dig som undrade :)

2009-08-23 @ 02:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0