Blackout at Kungsan!!

Ja som ni alla vet sa upptradde vi i kungstradgarden igar men min nya dansgrupp Blackout, vi blev ett gang pa 6 stycken och det gick ganska sa bra faktiskt =) jag gjorde dock ett fel, men det syntes inte sa mycket, inte pa kameran i alla fall men jag kande av det, jag gjorde mycket battre ifran min pa Reggaefestivalen, men jag var nojd, det gick helt okej och folk verkade vara valdigt nojda med vart upptradande. Det var kul att upptrada infor sa mycket folk, daremot sa var ju inte publiken sa livad, eller roligt att upptrada framfor... det var ganska sa livlost.. men det var ocksa manga upptrdanden sa dom kankse var trotta..?

aja istallet for att jag ska snacka sa mycket sa kan ni ju fa se pa videon sjalva, dock sa ar det valdigt daligt ljud i den nya kameran (speaiellt nar det kommer mycket bas) sa ni far ursakta allt sprakande och det helt KEFFA ljudet =) (mitt nasta kop blir en ordentlig video kamera :)





Kommentarer
Postat av: sap

ni va bäst enlig alla :D

2009-08-15 @ 18:19:10
URL: http://lostyouth.devote.se
Postat av: Anonym

WOHOOOOO GRYMMA NI ÄR!!!!!

Fan seriöst, ni har kommit fett långt ju! Man blir ju nästan lite stolt över att ni e från U-town liksom ;)

Synd att ljudet e så kefft.

2009-08-16 @ 12:21:22
Postat av: Samoa

Fett grymma! Vart har ni köpt dom bältena? Riktigt coola...

2009-08-16 @ 13:35:36
Postat av: savanah

amen binta lägg ner nu ta bort bilden förfaaan hahahah

2009-08-16 @ 22:36:10
URL: http://sabobone.blogg.se/
Postat av: YO

Ni var klart Bäst på Ung08!!!!!!!!!

2009-08-17 @ 20:12:11
URL: http://yoditw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0