Some pics

Okeej nu har jag några dagars updatering att ta igen, Men vi tar det lite kort. Jag har vistats i Stockholm tillsammans med min älskade kusin Sap under dom senaste dagarna. Kom tillbaka igår från stockholm och har dansat en massa. Min mobil är borta igen så nu hyar jag ett nytt nummer igen så alla vet =(. Men jag har också fått en skiiit fin mobil av en vän som köpte den helt ny till mig =) Tack såå mycket!! Den e rosa och överdrivet fin, i love it =) Idag är det sista april vilket man firar stenhårt i Uppsala och det är just vi i Uppsala som firar det som om det vore nyår - haha.

Nu är tjejerna här och hinket är ordnat. Jag & Jai sitter med blondering i håret för att få bort det svarta i håret sedan så ska jag ha min naturliga bruna färg e trött på att färga hit o dit det får helt enkelt vara brunt bara =). Jag kommer att bjuda på sjukt mycket bilder från idag för nu är mina kamera batterier laddade till max! låter bra vah =) Jag ska bjuda på lite bilder från dagarna som varit i stockholm med och här kommer dom =)

Bilder från dom senaste sthlmsdagarna =)
Lill B

Sappiii

Lill B

sapii o jag

Binta

Sap, Savanna & teo =)

HAHAHAHAHHAHAHA

sap och jag (lägg märke till att ja står på tå)

hahahahahhaa

Sap & flippan =) ahhaha

Flippan & sandra

Teo & Sap

weeeeeeeei, binta jagar bollar på spåret


Dom här bilderna får räcka, mer får ni i veckan =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt hoodtröjan och örhängerna ifrån på den här bilden

37017135.jpg" rel="nofollow">http://tonarsdotter.blogg.se/images/2009/dscn752237017135.jpg



heeelt underbara

2009-05-01 @ 12:58:18
Postat av: Marie

Hej!!



Såg din senaste dans video som du la in på facebook, skulle du kunna tala om för mig vem d e som sjunger?, låten e helt underbar, och du hade känsla för musiken=)



trogen läsare!!

2009-05-01 @ 17:58:19
Postat av: Parisa

o'herregud var kan man köpa de där supermario svamp-örhängena?!

2009-05-04 @ 10:15:39
URL: http://farhadis.blogg.se/
Postat av: noshin

SKÖÖÖÖN STIL DUUU HAAAAAAAAAAR

2009-05-04 @ 19:27:57
URL: http://baniardalani.blogg.se/
Postat av: Binta

Anonym: tröjan var en present från en vän och örhängena har min kusin gjort alldeles själv =)



Marie : jag har inte lagt in några videos på facebook på väldigt väldigt länge... så jag vet inte vilken du menar, men förklara så kan jag tala om det =) och tack så jätte mycket, det är bra att jag har några trogna läsare iallafall =)



Parisa: Dom säljs inte, dom är hand gjorda By sap (kusinen) =)



noshin: tack så mycket =)



2009-05-05 @ 04:31:07
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej Binta!!



Det är en video som har lagts in av självaste zumbas dansgrupp, som ni kallar för Binta haha=)



Tack för din omtanke=)

2009-05-06 @ 17:44:49
Postat av: Angelica

Vart har du köpt dina Kanye West glasögon ifrån? :)

2009-05-27 @ 16:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0