wohoow för solen =)

Nu är det natten och jag ligger här med mathilde i hennes underbara o sköna säng. Dansen gick jätte bra och vi gjorde iordning det sista på koreografien osv.. På lördag ska Zumbas på audition, men jag säger inte när, vart eller till vad vi ska ha audition till.. mer om det kommer sen. På söndag och torsdag är det dans som vanligt med Young Vibez, mellan gruppen och i Sthlm på caribbean dance studio i odenplan.

Jag hoppas verkligen att det blir fint väder imorgon för jag har sånn lust att bara sitta i solen kanske röka lite vattenpipa och baaara njuta. Mitt liv är helt underbart nu med alla dessa vår/sommar kännslor som flyger o far i luften. Im hapy och så här borde det alltid kännas. Eftersom att alla danjobb tar slut nu innan sommaren börjar så hade jag faktiskt tänkt att söka ett jobb, minst över sommaren iallafall... någon som har något tipps? både stockholm & Uppsala går bra, men helst i Stockholm!

jag bjuder på denna underbara låt som jag nu spelar osm kvällens sista låt och som jag kommer spela det första jag gör på morgonen imorogn bitti när jag vaknat upp =). Förresten gruppen som sjunger denna låt heter Magic system och dom ska komma till Sverige snart :O Naaaaaaaaajs vaaah??! jag och Mathilde har spikat första raden!! Got natt =)

Magic System - Premiere Gaou

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt biljetterna?

2009-04-15 @ 11:41:38
Postat av: Sameera

De är så bra! Ivory coast pride där haha. De kommer till köpenhamn också nu den 2 maj men det kanske är mer passande för oss malmöbor som tar oss dit på en kvart! Men skitnice att få se dom, min dansgrupp ska dansa som förband!!! Btw så är din blogg riktigt skön binta =)

2009-04-15 @ 18:01:09
Postat av: Jinx



Audition i Sthlm, för Ung08-festivalen, 18/4-09 right? Only a guess, skojler.

2009-04-17 @ 23:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0