Blind to U haters!!

Jag blir så trött på alla som tror att dom vet allting om mitt liv bara för att dom har läst min blogg( syftar på folket här i Uppsala som känner till mig på ett eller annat sätt). Det som står i bloggen är ju det jag väljer att dela med mig utav och ingenting som NI fått reda på. Jag skriver endast sådan som jag inte har några problem med att min chef, bästa vän, mamma, farbror, morbror, granne, gamla klasskompisar, elever, mina ex eller min värsta ovänn läser, eftersom att jag måste tänka på att alla har tillgång till det jag skriver även om jag inte vill att alla dessa ska läsa min blogg så är det ju inget som jag kan bestämma över och därför så måste jag ha bland annat dessa personer i åtanke när jag skriver ett inlägg.

jag tror att 80% av skitsnack kommer från avundsjuka människor, vad folk nu är avundsjuka påhos mig har jag ingen aning om. 20% kommer av ren nyfikenhet, man vill helt enkelt höra vad andra har att säga om andra osv...  Jag är trött på alla som har ett tråkigt liv och det absolut roligaste som händer är en fika på stan efter skolan/jobbet och under några timmar bara få sitta och snacka om andra och andras liv. Jag ljuger inte i bloggen men tro mig gott folk när jag säger att jag inte berättar allt, inte ens i mina 7 mils låånga inlägg berättar jag allt, jag har ett privat liv, vilket betyder att jag kommer att hålla det privat med. Men mycket kan jag dela med mig, men inte av allt som sagt.

Sluta hata så mycket, försök uppskatta någonting för någon annans skulle, det finner man glädje i kan jag lova =)


Kommentarer
Postat av: Emma

word!

2009-04-23 @ 16:53:52
Postat av: Melinda

klokt skrivet inlägg!

2009-04-24 @ 01:44:14
URL: http://metrobloggen.se/mindy
Postat av: L

Behind every succesfull person lies a pack of haters..

vem bryr sig, underhåll de ist ;)

2009-04-24 @ 06:55:03
Postat av: Binta

taack så mycket =)

L: yeah thats sooo true =)

2009-04-25 @ 04:02:15
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0