Torsdags fest...

Jag, syster Isa och sandra packade ihop våra grejer och väntade på sandras bror som skulle skjutsa oss till stockholm, hem till farmor. Näe vi kom fram s var det väldigt brottom att fixa iordning det sista som har hår och lite smink... Vi tog tunnelbanan in mot stureplan och sedan så satte vi oss på ett ställe och drack lite innan vi gick vidare mot layer cake.

Det var sjukt lång kö men vakterna kände igen oss och precis när dom frågade oss om leg så kom min kusin och sa att han var min kusin så vi behövde inte vänta så länge utan gick in. det var fullt med folk och sandra var full med alkohol kan man säga så jag och min ksuin harriet hjälpte sandra ut ur klubben och sedan så var det dags för taxi och en FEt hem gång.

Nu sitter jag hos farbror med farbror, hans fru emma(och bebisen i magen som aldrig vill komma ut =/) emmas lillebror, syster och mina 4:a kusiner. Vi ska hem till farmor snart för hon står och lagar en massa påsk mat och vi har fått gäster dit med. ikväll blir det säkert utgång... förmodligen, tjejerna kommer från uppsala med bilen med så det blir paaaarteeey på riktigt ikväll, igår var det bara en simpel förfest :)

Här bjuder jag på en skööön bild på min lilla kusin mohammed a.k.a: warriah som ser ut som en tvätt äkta afrikansk löpare, han e fett snabb oxå ;) haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha sööt mohammed, lilla worriah unge :)

haha jag tror han har slutat växa asså, han har vart sådär liten sen han va typ 3 o nu e han 5.... <3

2009-04-13 @ 22:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0