tadaaa

Dansen gick hur bra som helst i söndags och vi fortsatte på koreografin som jag påbörjade för någon vecka sedan =) Jag känner mig så duktig på den fronten. Efter dansen så mötta jag upp Sap min ksuin och vi chillade med hennes vänner och Sandra =) Vi drog till Uppsala med bil en snabbis för å hämta och läma grejer innan vi drog till Stockholm igen för å skratta hela kvällen. Jag och Aida sågade sönder sap hon va så knäckt att om hon skulle säga hej skulle v sågat "hejet" - haha.

Bilder får ni senare.
Vi satt uppehela kvällen/natten innan vi somnade ( jag deckade först som vanligt) =) Imorse när vi vaknade körde vi en grekisk fetaost sallad på hotell spanien balkongen. Det var helt sjukt varmt och solen var så härliig =) Det var dunder. Efteråt så blev det glass i centrum en lång promenad och chilla vid en bänk med vimto (Gambiansk läsk) i solen. Åkte till farmor och plingade på men ingen var hemma.Nu sitter jag hos Sap min kusin med sap och savanna, sap är i duschen och jag ska iväg och ringa ett samtal som jag undvikt ett bra tag nu.. ta tjuren i hornen Binta, bit ihop!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du fortfarande tillsammans med brwa?

2009-04-28 @ 00:08:39
Postat av: Anonym

varför har du så lite bilder?? och inga viedos?? vill se mer dans!! vad har hänt me din kille??nothing new anymore?

2009-04-28 @ 02:20:40
Postat av: Binta

Anonym1: varför så nyfiken?



Anonym2: svar: 1-för att jag får så lite kommentarer ;)2- har ingen tid att spela in dom ;) 3- aa mer dans kommer det =)4- ingenting speciellt har hänt =)

2009-05-05 @ 04:33:25
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag undrar för att du skrev flitigt om din kille förut men nu har du inte ens nämnt honom + att han inte är med på några som helst bilder medan andra killar är det. Så jag, som din läsare, är nyfiken på vad som har hänt och om ni fortfarande är tillsammans :)



Har du något emot att läsare ställer frågor eller?

2009-05-05 @ 23:27:32
Postat av: Binta

nope åker till honom idag. har valt att lämna många människor utanför bloggen bara!

2009-05-06 @ 14:03:18
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0