Lill B´s dancing

Det var ett tag sedan jag la ut några dansklipp ( fastän att jag har hundra stycken på datan) tänkte gör det lite oftare (en gång i veckan, eller ngt) så ni får se vad fan det är jag håller på med om dagarna hahah=) klippet som kommer nu är dock inte så väldansat utan mig och jag skrattar mig igenom dansen på ett skämmit sätt, men jag tror nog att det var tjejernas kommentarer och psykos-aktiiga skriik som gjorde mig så där små-röd om kinderna och okoncentrerad när jag dansade, haha men teka a look så får ni se =) puss å piiz


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Även om du inte kanske va så seriös så tycker jag du dansar grymt bra. Fruktansvärt fin kropp har du också? Hur tränar du din mage om jag får fråga, är det bara dans? :)

2009-04-01 @ 13:22:59
Postat av: Deylicious

duktigaste bettan!!

2009-04-01 @ 22:37:35
URL: http://smokinashtray.blogg.se/
Postat av: toootoootoot

Talaaaaang!!! Grym är du!!! Mer såna här videon tycker jag, man blir ju helt glad av din dans

2009-04-02 @ 05:57:22
Postat av: Anonym

vad roligt att du ska börja lägga ut mer sånadär videor! du är sjuuuuuukt duktig! visste inte att man kunde dansa sådär bra :P

2009-04-02 @ 14:28:46
Postat av: Mathilda

Snyggt!

2009-04-02 @ 17:55:38
URL: http://tildagavlen.blogg.se/
Postat av: Saritta

Du e grym på att dansa!

2009-04-03 @ 10:51:59
URL: http://saritta.blogg.se/
Postat av: Gab

Jag måste bara säga att jag beundrar dig, din dans, din kropp. Du dansade inte seriöst här? Men endå blir man så glad och man ser verkligen att du dansar med känsla! :D Helt sjukt duktig är du! Aldrig sett dig uppträda men skulle gärna vilja det :) Man blir verkligen inspirerad av din dans, önskar jag kunde dansa som du :)

2009-04-12 @ 19:35:54
Postat av: lillis

sääxiigt! :D

Vad är det för typ av dans ni dansar?



skaka rumpan dans? aka reggaeton?

2009-05-20 @ 23:33:47
URL: http://liiillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0