J Holiday - bed =)

Nu ska jag ta och dela med mig av världens bästa låt till er läsare. Min kompisar (speciellt Mathilde) vill strypa mig så fort hon hör den för att jag faktiskt spelar den sååå många gånger, utan att överdriva minst 10 gånger om dagen sätter jag på den. på datan, mobilen, mp3:n och nu har jag även bränt ner den på skiva så den följer med in i danssalen ikväll när jag dansar med Young Vibez och den nya gruppen =) I just fucking looove it!! Lyssna på den nu gott folk och njut, visst är den tung?! Jag har ingen aning om varför jag fastnat för den just nu, låten är endå´väldigt gammal... men det är någonting med hans röst i denna låt som jag inte kan släppa!




Kommentarer
Postat av: Anonym

håller me dig heeelt och hållet den är sköööön!

2009-04-23 @ 18:30:14
Postat av: Binta

haha bra att någo är på min sida :D

2009-04-25 @ 04:03:22
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0