Flo Rida´s release party!!

Som ni vet så skulle jag gå på Flo Rida´s Release party på hotell scandic i stockholm, vilket jag självklart åkte på. Det var lite i början i dörren in till hotellet då dom inte hittade våra namn på listan, men det löste sig snabbt som tur var. Väl inne så var garderoben stängd vilket jag tyckte var väldigt dumt för det blev himlans jobbigt för folk att släpa runt på en massa jackor, tur var så tog jag min tunna vår kappa, så det blev inget tjockt och jobbigt som inte gick ner i väskan att släpa på.

Det var en hel del folk på plats och självklart så stod jag och tjejerna längst fram och trängdes tillsammans med Kenza och tusen andra tjejer. Okej då, inte tusen men väldigt många som knuffades väldigt mycket och om man står längst fram som vi gjorde så får man verkligen känna på trycket bakifrån.

Till en början så var det Dj Kronic som spelade helt sjukt bra musik som verkligen hypade upp publiken, stämingen och den lilla dansaren som finns inne i mig, haha. Det blev verkligen trångt och jobbigt där ett tag för folket blev som galna, verkligen. Efter en stund så kom äntligen flo Rida ut på scenen strax efter 23.00 och alla went craazy!!

Han började med låten low och i texten så sjunger han :The whole club was lookin at her och pekade på mig sedan drog han fram till sandra som fick sjunga med för fulla halsar i hela refrängen och från ingenstans så tar han tag i min hand och sjunger samtidigt som han håller i den... visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen :O.

Efter en stund så bestämde han sig för att man inte kan ha en riktig show om man inte har tjejer som dansar på scenen... well, you all know what that means! självklart så skulle han dra upp mig på scenen och jag drog i sandra för aldrig att jag skulle gå upp själv, fler tjejer följde med upp bla kenza... som många känner till.

Väl uppe på scenen så shakade vi loss till max, jag dock bakom alla andra tjejer som stod och trängdes vid flo rida och hans vän, men jag och Sandra vi höll oss verkligen i bakrunden vid dj:n. man såg lixom inte mig försen den andra killen (skäms för att jag inte minns han namn) drog tag i mig där bakom och släpar fram mig framför  dom andra tjejerna, mitt imellan honom och flo rida och håller min hand samtidigt som jag känner mig sååå tvingad att dansa på scenen framför en massa folk, gaaah ville bah dö. stod mest med ryggen emot the crowd för det kändes bara jobbigt .

Efter det så var det V.I.P rummet med en massa champange och goodaste maten och en massa trevligt folk som gällde. det var flo rida, hans "livvakter" hans folk och tjejerna från scenen. Det var nice och vi alla satt och snackade, dansade, fotgraferade och drack..mycket trevligt =). Efter kalaset som slutade klockan 03.00 så var vi kvar och chillade på hotellet Flo rida och hans gäng drog iväg mot arlanda för att fortsätta sin turne och jag och tjejerna fick ett eget hotellrum att sova kvar i.

Det var hur skönt som helst att vakna upp där, ta en dusc och fixa iordning sig innan vi åkte tillbaka mot Uppsala. Nu är jag hemma och väldigt trött för även om flo rida och dom åkte så satt vi uppe ett bra tag till och snackade innan vi somnade in. Ska tala om för er att kvällen inte bara var rolig (eller jo mest) men lite jobbiga saker hände det med och jag har ingen mobiltelefon... eller jo nu har jag det men ett nytt nr, eftersom att min mobil blev stulen tillsammans med en hel rad andra saker i publiken, dock inget mer från min väska.. tack o lov och Sandra fick igen en del av sina grejer. Så såg min Måndag ut, bästa måndagen någonsin =)


Flo Rida´s tatoos in the vip room =) ( och sandras tatoo)

Jag & Tara i publiken

Jag & Tara i publiken. OBS!! jag är inte så sur som jag ser ut att vara :P

Flo Rida & Jag in the V.I.P room =)

Sandra & Flo Rida minglar lite :)

Tara, Jag & antonia i vippens, vipp rökrum =) hahaha

Sandra, Flo Rida, Jag & the other guy on stdge =)

Jag & Big Zac =)

Jag i dom fina t-shirtsen som vi fick sen =)

Jag mitt emellan grabbarna på scenen, ville bah rymma där i fårn

On the stadge =)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Ohhh jag vill bara spola tillbaks tiden :( Jag saknar Big Black!!! hahahaha

2009-04-22 @ 14:51:28
Postat av: Anonym

asså sköna ni är, jag vill också :O.

från ingenstans ni börjar mingla med Flo Rida.. svensjuuk jag är (A) <3

2009-04-22 @ 21:54:13
Postat av: Tara

Saknar också Big Black, hahahahaha när han härmade våra miner HAHAH... du med nötterna det var så jäkla klockrent!!

2009-04-22 @ 23:23:44
Postat av: Anonym

VAAAAAAAAAAAH!!!!:O fuuck uu :(:( faaan

2009-04-23 @ 20:26:49
URL: http://heedie.blogspot.com
Postat av: Anonym

Faaaan vad häftigt!

2009-04-23 @ 21:51:39
Postat av: Melinda

du borde tagit en bild med kenza? två snygga brudar together liksom ;P

2009-04-24 @ 01:45:15
URL: http://metrobloggen.se/mindy
Postat av: Anonym

Binta skulle du snälla kunna lägga upp mina bilder med flo rida på facebook?



Kram Nipasi, Nishats syster

2009-04-24 @ 21:50:13
Postat av: Binta

Sandra: jaa klart ma vill spola tillbaka =)



Anonym: haha tac så mycket, jaa det va sjukt roligt faktiskt =)



Tara: HAHHAHAHAHAHAHAHAH NÖTTERNA HAHAHAH



Hedie: hahah fuck u too lillen ;)



anonym: ja roloigt var det med =)



Melinda: hahah va gulligt sagt..nää va skulle jag sagt: "hej kenza får jag ta bild med dig?" nää inte ritigt min grej. men vacker e hon absolut!



Nipasi: jaa sandra är det som har blderna men ber henne att fixa det ;)

2009-04-25 @ 04:00:22
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Melinda

jaa det tycker jag du borde gjort :D men aja.. :/

2009-04-25 @ 22:34:32
URL: http://metrobloggen.se/mindy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0