=)

Jag är så otroligt glad. Idag har det varit en bra dag för min del, hoppas att ni också har haft en riktigt bra dag =) I morse så åkte jag in till stan för att spärra mitt busskort som blev stulet efter det så köpte jag hårfärg, yeah ska försöka ta bort så mycket som möjligt av det svarta som jag har kvar i håret för det är knaas och inte alls snyggt längre. Jag köpte en laddare som man kan ladda allt möjligt med för någon månad sedan och gick tillbak in till clas ohlsons för att lämna tillbaka den utan kvitto och allting så fick jag en sprillans ny utan en massa krångel hit o dit och sån shiet som oftast händer. Jag svär dom har bästa servicen dom där och jag älskar clas ohlsons! enkelt, smidigt och snabbt ... kommer alltid handla där i fortsättningen =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0