dans, dans & ännumera dans!

Är helt slut körd. Kom precis hem från dansträningen.
Först tränar jag tjejer mellan 11-16 år i 3 timmar och efter det så hade jag själv dansträning i 3 timmar vilket betyder att jag är väldigt slutkörd, men det är så jävla värt. Det finns inget bättre än att dansa, jag lovar det finns verkligen inte det. Nu är nästan våran helt nya korreografi klar som vi ska uppträda med om ca. två veckor. Skönt faktiskt för jag tycker inte dte är så roligt att lära sig en ny dans, roligare att träna på den och att försöka få den att sitta helt o hållet. Den första Korreografin som jag har gjort till små tjejerna är kla med, nästa träning (på fredag) så ska vi börja med en ny dans, dunder. Och dom är så jätte jätte duktiga, tro mig dom är verkligen dte för att vara så små och dom flesta har aldrig dansat tidigare i hela sitt liv.

Har ganska tråkigt sitter just nu och laddar upp en massa bilder på FB, hahah jaaaag vet..noo- life!! Usch känner mig ganska sliten och trött, skulle behöva dig just nu. Men men ska ta en promenad med Kiara min älskade fin fina hund =)
sen hoppa ner i sängen och sussa. natti natti!!


Jag & MIna systrar <3<3

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Beauty runs in the family ser jag..

2008-10-06 @ 00:06:34
URL: http://hardknockliife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0