Max,Hareg & en tjatig morsa!

hej alla mina tusen miljoner läsare =)
hoppas ni inte saknat mig för mkt =) hahah
jag har skit tråkigt kom precis hem fårn max är med Hareg & natasa, valpisarna och kiara (min bebis). Mamma har ringt och tjatat att jag ska komma för bi och ta ett koet till nån tidning så nu ska jag dit och fotas lite. Igår gjorde jag absolut ingenting kom hem fårn Gotlnad efter att ha varit där i nästan en vecka sedan så åkte jag till stan med Isa och kolla på film å myste lite & efter det så åkte jag till gottsunda och träffade Äksklingen Khaled, trevligt trevligt.

Idag vaknade jag tidigt mötte khaled vid halv 12 tiden, var på max och så mötte jag Natasa och Hareg på stan så nu sitter vi hemma hos mig och gör absolut ingenting =) tihi. Men men ska väll börja röra mig mot Nybygård hem till mamma så man får tyst på hennes tjatande nångång haha. (inget krig nu mamma) Imorgon ska jag göra absolut ingenting. Ska på dans träning med tjejerna och umgås lite med kusin vitamin. Ska även träffa en kill kompis som jag ej träffat på länge tror jag, elle rjag vet inte får se hur det bli med det. annars så ska jag bara ligga hemma i min sköna soffa och slappa =)

-bless



PÅ bilden : Khaled & Hareg för ca: ett år sedan. Jag ÄLSKAR er, tack för att ni finns<3!

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Ja, du var ju VÄLDIGT svårövertalad, som vanligt när kameran åker fram. Jag tror aldrig vi tagit foton i en rad, utan att du varit med på minst hälften. Men jo, jag tjatade om att du skulle komma så vi hann, vi har ju redan missat deadline liksom. Men det är ju också ganska normalt när det gäller dig...! ;-) Puss & Kram!

2008-09-08 @ 22:01:06
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0