Gotland, Bröllopp & en fet släkt!

den dåliga uppdateringen beror på att jag är på Gotland. Jag kommer hem när jag kommer hem, ska iväg och fixa mig nu för jag ska gå på bröllopp. Åh så roligt det ska bli, min kär morbror ska nämligen gifta sig och släkten är samlad =)
Vi bor mitt i visby i världens mysigaste hus. Kunde dock inte sova så bra inatt eftersom det är mycket som snurrar i mitt huvud och hur mycket jag än försöker att le så går det typ inte, eller jo jag ler men det är långt ifrån att jag menar det. ´Nä ska in till stan nu och hitta lite blommor o å shiet till håret.  peace and love.

-bless.

Ps. Saknar dig mamsegull<3


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Kärlek, värme och massor av kramar till dig, älskling!

2008-09-07 @ 22:35:55
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0