Will I Make it to heaven?!

När ingen ser eller hör. När ingen är i närheten.
 När det är tyst & alla sover.När det är mitt i natten.
Det är då det händer,när kännslor och minnen väcks.
Det är då man känner, hur man inte orkar kämpa mer.

Det är då dom kommer fram, sakta men säkert. Dom smyger sig på & förstör allt i dess väg, min mascara, Eyeliner & rouche, allt klumpas ihop & man ser inte klok ut. Små & salta, mängder av floder rinner ner för min kind.

1,2,3,56,99,256,889, Nej. det går inte att stoppa dom, dom är för många. Jag önskar att jag inte hade några ögon, jag vill aldrig mer kunna se, det är overkligt när jag inte får se det vackraste i världen, jag kommer aldrig mer att få se dig.


Jag har tagit tre steg upp på trappan men det är många kvar, frågan är hur jag ska komma hela vägen upp utan att misslyckas & ramla, finns det någon hiss? finns det någon genväg. När jag känner mig tillräckligt stark ska jag gå och jag ska gå hela vägen fram, tiden går fort där. snart ses vi igen, snart ses vi igen, snart ses vi igen.

Du finns inte mer & jag vill inte finnas utan dig, det är så jag känner. Jag älskade dig så hjärtat gjorde ont. Men vi kommer att ses en vacker dag på en vacker plats i en vacker tid & atmosfär. Nu har du lämat mig & jag lämnar snart dig. men vi ses snart igen, det lovar jag dig...Vi ses!!

Kommentarer
Postat av: Lina

<3 det kan ta lång tid men till slut når du toppen gumman! hur jobbigt det än är..du har dina vänner och familj, vi kämpar med dig

2008-10-02 @ 09:22:31
Postat av: Deylicious

Blev så ledsen när jag läste inlägget. Du som alltid är så glad & skrattig.. Men alla måste stöta på hinder ibland och ur allt ont kommer något gott. Du får inte glömma att det som inte dödar dig gör dig bara starkare. keep fighting babygurl <3

2008-10-03 @ 12:02:18
URL: http://smokinashtray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0