Igår var ...dunderrr

Igår var det en underbar dag =)
Vi åkte till sthlm för att spela in musikvideon till Junior Natural & det gick hur bra som helst & roligt var det till 100%.
Har ingen aning om när den är klar men så fort den blir det så läggs den upp här på bloggen :) hihi
Asså jag ahde så fruktansvärt roligt med er alla fårn Zumbas igår, trotts att mathilde tappade bort mitt bankomatkort i sthlm hhahaha, äh har ett nytt på onsdag tills dess kan jag gott å väl vänta. Jag köpte nya skor igår i sthlm med, tänkte ha dom när jag dansar, dom är as sköna att gå och dansa i =). När vi kom tillbaka itll uppsala så gick vi förbi Athenas fest en liten stund men vi orkade inte vara kvar för det bar en massa folk som började bråka och dte förstörde hela stämingen =)

men men nu ska jag äta frukost, duscha och fixa mig.
Vendela e på väg till mig =)


It's like I waited my whole life, 
for this one night.
It's gon' be me, you and the dance floor, bästaste<3

-bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0