Live the life you love and love the life you live, yeah yeah!! <3

hahha shiet patetisk bitch!!
Dans dans dans idag för hela slanten. Först ska jag träna Young Vibez Sedan så har vi Zumbas träning, nice =)
Uppvisning på Fyris, Escobar & Celsius börjar närma sig. Tävlingarna börjar ochså närma sig, åh längtar!

Imorgon eller ikväll (har ej bestämt mig än) så åker jag till sthlm dels för att hälsa på Pappsen men även för att vi Zumbas ska spela in en musik video i fryshuset, det kommer vara typ en miljon ombyten och vi kommer att bli sminkade och stylade på plats av en stylist, kul ska dte bli. Har inte lyssnat riktigt än på låten men jag ska göra dte idag på dansträningen, för mathilde har den. Jag har tappat bort min skiva som jag fick =/ typiskt mig.

Jag har saker att göra varje dag, roliga saker. Mitt liv rullar på och alla pusselbitar faller på plats tack äntligen =)
Åh shiet vill inte spola tillbaka tiden eller spola fram den allt är så fucking perfekt som det är just nu. Och Söötnos du gör mig så glad, tack!! Nu ska jag skynda mig för jag måste byta om, ska hjälpa mamma att städa lite med sen åka iväg till dansen. Mathilde e på väg in the car sedan så åker vi iväg, yess!!

och ett tip till alla er Mothafuckers som inte gillar min blogg. LÄS INTE DEN, hahahah!!!


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Haha. Underbar bild. En parodi på Ugly Betty? Typ Ugly Binta! Underbar i alla fall. Hur gick det med städningen då? Jag ser nämligen ingen skillnad...!

2008-10-10 @ 22:10:07
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Soulie

oh, dancehall låter bra :D man kan inte dansa sånt här, ingen vet vad det är så folk skulle missuppfatta det fel, lucky u guys! Var ska ni uppträda ? (:

2008-10-10 @ 22:41:01
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com
Postat av: Midia

HAHAHAHAHAHAHAHAHA BINTA BILDEN HAHAHAHA klockren :D

2008-10-11 @ 16:39:31
URL: http://miidia.blogg.se/
Postat av: bellalutti

ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR BRILLORNA BINTA!!!!!1

2008-10-23 @ 09:57:08
Postat av: Binta

hahah jaa brillorna e sååå sköna, ska baxa dom av en speciell person ;)

2008-10-23 @ 12:40:09
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0