Jag är glad men inte röksugen!!

Videon är en bra beskrivning på hur jag mår idag, är så fruktanvärt glad vaknade med solen som sken in genom mammas sovrumsfönster. Sov i mammas stora härliga säng eftersom att hon deckade med Mabou på soffan. Mamma kom in och väckte mig för att fråga om cigg :O OMG hon har börjat röka igen gott folk, hon tjatade på mig hela kvällen från och med att jag kom hem tills att jag somnade om cigg. Jag sa helatiden att jag inte hade fast jag hade, hon ville att jag skulle gå helavägen till statoil 11 på kvällen bara för att köpa cigg till henne. hahaha ofta jag skulle göra något sånt.

Nu kom hon precis hem hon har varit med Mabou på affären och hon har köpt ett helt paket gula right (typ den starkaste sorten med) Asså hon är så onödig hon har varit rökfri sedan november förra året, det är nästan ett år iof så har hon haft sina nicotin tabletter, men endå hon kan köpa dom ni igen. Om man varit rökfri i ett år så behöver man inte röka, det är bara det att hon tror hon är cool då. Jag lovar er hon ser mig och Jai röka så vill hon vara lika cool som oss två. Jag tror hon ser upp till oss bara för att vi e så unga frächa och snygga, hon tror man blir det om man röker.Det hela är bara grupptryck, jag vet det! Min Mamma är ett GT!!

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

OMG! Coo? Nej, jag tror inte det. Dessutom har jag inte börjat röka igen, jag har bara ett tillfälligt återfall. Soon I´m back on track! Skönt att du mår bättre!

2008-10-07 @ 11:56:07
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Vendela

Haha så jävla sköön!

2008-10-07 @ 21:42:49
URL: http://veendelaan.blogg.se/
Postat av: Antes Karin

Hahahaha, OMG Binta!!! Du är bara bäst!! Tror att det är precis så det ligger till. Jag vet ju själv att det är j-igt svårt att sluta röka när man har er snygga, unga tjejer runtomkring sig som röker. Om det inte vore för att ni är så j-a tuffa och coola, så skulle vi alla slutat på en gång!!! Hahahaha! Du är bara så skööööön. Ps. Tycker du ska komma hem och hälsa på oss snart! Kram stumpis

2008-10-08 @ 19:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0