Det är mycket som händer nu!

....Och jag har knappt någon tid kvar eller över till annat, mucket att tänka på med.
Men det rullar på, precis som det ska, och Kompiiis det går BRA nu !!!
Nice, har gjort klar koreografin till Young Vibez med som dom ska få på fredag, det inte inte många sekunder kvar av låten heller så det går nog bra. Dom små barnen snappar upp koreograin nästan lika lätt som en trasa suger upp vatten, hehe. Nu var jag allt bra rolig vah, haha skoja sig lite eller hur Mathilde!

Som sagt vi ska ta över världen tillsammans, vi får se hur det går, spännande att se!

Idag fyller min älskade Älskade Nikenuurliing 20 år Grattis Grattis Grattis Grattis äntligen systemet Nikisen!
På fredag fyller min andra halva 19 år & på lördag blir det en massa firande.


På bilden: Jag & Nike för tusentals år sedan haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA SKOJA sig lite och festa sig lite :P

2008-10-02 @ 19:13:57
URL: http://mathiilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0