Skit i Zumbas Älska vår kladdkaka!!

Är hemma hos Mathilde nu efter att ha spenderat en massa timmar i dans salen med sepe barn. Tack Markus för all hjälp, tro mig det behövdes. Lite ändringar gjordes oxå i vår "chakaroon" koreografin och det blev jätte bra faktiskt.
Jag älskar att dansa, det är bland det bästa jag vet men du gör så att jag inte vill sätta min fot i en danssal där du finns.
Du drar ner stämingen och jag e så trött på det, du tar allt personligt. Precis som ett barn. Orka att du ska synas & höras mest hela tiden. Din attityd är inte okej!!

man blir så less, man orkar inte säga något längre för varje gång man försöker (oavsett om det är ett "bra" eller "dåligt" sätt) så ska du alltid överdriva. Ditt flackande med blicken gör mig illamående, dina små ord och elaka komentarer gör att du förtjänar minst 2 örfilar. Usch du får mig verkligen, verkligen att vilja spy. Man orkar inte ta upp något, eller säga något till dig som sagt eller någon annan som det faktiskt ochså handlar om.

Jag låter dig vara, så får du låta mig vara, inte ett ord ska jag säga, jag lovar! Du ska inte få något att klaga på. Jag skriver av mig i bloggen, känns bättre så. Take it ore leave it PUNKT slut, eller du kanske vill jiddra?! haha

hahahhaha Markus va bästa när han satte på musiken, ville bara kissa på mig =) hahaha <3.


Just nu har jag och mathilde bakat en kladdkaka iallafall, skiit good. Jag lovar ni måste pröva. den är bäst. Vi valde att exprimentera lite och därför hällde vi i ljus sirap i smeten typ en och en halv matsked. Asså det blev helt sjukt gott, jag lovar och svär, eller först var dne varm och jätte kletig men när den svalnat ganska så mcyket var den gudomilgt god, mmm mums. Så ni kan ju bara tänka er vad jag sitter och äter just nu!! =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

de där låter mer som dig

2008-12-27 @ 02:40:43
Postat av: Anonym

Visst är det om Mona?

2009-03-16 @ 15:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0