Jag har hittat världens sötaste unge!


Jag vill ha en bebis nu, men endå inte.
Vill inte föda, vill inte byta blöjor, vill inte gå ut i snön, vill bara ha en bebis som gör mig glad.
Den här ungen hittade jag på youtube och det är tamejfan den absolut sötaste ungen jag sett vill ha nu nu nu.
Lyssna när hon pratar, hahah det är som att hon ber alla vara tysta och lyssna på vad hon har att säga.
Hon har så mycket att säga fast får inte ut orden rätt, hon blir typ frustrerad över att ingen förstår vad hon säger.
Sö jävla söt, ge mej en bebis NU!!


Kommentarer
Postat av: R.R

Åh gud jag förstår precis känslan!!



Och vilken söt unge alltså... blir helt till mig. Det gjorde min dag, tack Binta!

2008-11-24 @ 18:47:52
Postat av: madde

hej jag såg i din mamma blogg en video när ni dansar på en boxningsmatch eller något. och i början är den här låten som går typ "tick tack tick tack tick tack" jag ve tinte mer men vet du vilken det är? letat efter den länge:)

2008-11-24 @ 19:14:02
Postat av: Binta

R.R : jaa visst e hon söt, vill ha henne nu nu!

vad bra att jag gjorde någons dag med min blogg det e lugnt, nöjet var på min sida =)



Madde: hejsan ja det är bara en o samma låt som vi dansade till om vi syftar på samma video låten heter chacka dance och artisten e Beenie man =)

2008-11-24 @ 19:49:33
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Frida

ååååh va söööt. gud ja vill ha en mulattbebis med afrohår :D hahaha. ge mig nu!! :D värsta sötungen. haha. jag vill också ha bebis. :D haha fast ja vill göra allt tråkigt med :D

2008-11-24 @ 21:19:04
URL: http://miinime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0