Polishuset & arbeten!

Nu ska jag röra mig mot stan ska till polishuset och anmäla mitt leg. stulet, för jag har inte haft tid eller ork att göra det tidigare och dte var läääängesen det försvann. det försvann någonstans mellan Gambia & Sverige när jag fick min väska på arlanda hade dom snott min Mp3 och mit leg. och det var i februari som jag och khaled kom hem fårn Gambia så det var ett bar jävla tag sedan, men nu ska jag äntligen ta tag i det!

Sen ska jag till min lägenhet och hämta några sista skoluppgiofter som jag inte gjort ännu, göra dom så dom blir gjorda någon gång, sen äre bara å hoppas på att det inte är alltförsent att lämna in dom på fredag. peace out!
image120

Kommentarer
Postat av: raisa

mm jag vet :/
men grejen va att han skulle se på matchen till 11-halv 12. så han skulle inte vara på sin skiva förren typ halv 12-12.
och det går inga nattbussar hem, så jag måste åka hem halv 1.

så det blir liksom ingen tid till att vara med honom ändå, och han förstod.

så jag stannade hemma idag :) firar honom då han tar studenten istället.

2008-05-21 @ 22:32:42
URL: http://raisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0