Nikes studentskiva!

Okeej ännu en jävla studentskiva avklarad, bara 130 kvar då!
Igår hade jag så himla kul på Nikes studentskiva som var på det people. Det som hade gjort kvällen ännu mer dunder var om dom hade kört liiite mer Rnb,Dancehall,reggae & hiphop men det vara BARA gamla låtar, typ sånt morsan lyssnar på(och det ÄR illa) och en massa konstigt mixade techno låtar och det var en massa jävla schlager med, Illa illa, jag kan ju säga så här att jag stog ju inte hela kvällen på dans golvet, knappt något alls BU för DJ:n!

Måste bara berätta att jag träffade en så as skön tjej igår som faktiskt läser min blogg, blev väldigt glad när hon sa att jag hade skrivigt ett jätte bra inlägg som heter "Kvinnor är svaga", jag gillar själv inlägget och tycker att jag får fram min åsikt väldigt klart och tydligt. Hur som helst så berömde hon mig ganska mycket för det inlägget eftersom hon såg en speciell kompis i det inlägget och hon tyckte att allt stämde!

När jag och Malin stog ute, rökte och diskuterade så skrattade vi ganska mycket och mestadels var för att hennes skratt var så UNDERBART, asså ni förstår inte helt härligt skratt det kom lixom direkt från hjärtat och sådant glädjer mig. Så till dig malin: tack för att du gjorde min kväll så rolig Skrattet var verkligen pricken över I:et !

Tyvärr gott folk så finns det inga speciella bilder från igår kväll, fastnade inte på några kort, men kanske kan få tag på en, från någon utan vimmel kamerona som sprang runt där! Shingeling

Kommentarer
Postat av: malin

Hahah yes! Hade hur kul som helst i tisdags! Utgång idag med? Jag ska :)

2008-05-22 @ 17:39:36
URL: http://enhelvets.blogg.se
Postat av: Binta

haha jaa det hade vi faktisskt :) haha nej inge utgång mer för mej denna vecka e heeeelt sliten :P hahah men ha det så kul gumman :) puss

2008-05-23 @ 00:02:55
URL: http://tonarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0