Min studentskiva!

Dunder maten var så däär, efterrätten var helt underbar & kvällen var riktigt lyckad!
Min farbror & hans fru var där & alla mina närmaste kompisar, duunder -lite keff DJ bara!!
Mamma tog lite tvångs bilder innan jag gick & sen tog jag en massa bilder där.
Jag & mathilde skrev hela klassens motiveringar & allt rimmade, det gjorde vi bra :)
Jag blev Klassens: "RUDE GAL" & det passar mig perfekt eftersom att jag är en Original Rudi!
Pallar inte lägga in bild på ALLA som var där, men här är några!


Jag Hemma på baksidan, mamma bakom kameran!

1.Jag 2. queen Latifa & Rude gal 3.Jag & Mathilde 4. Klassens B-kändis från telia reklamen& rude gal 5.Klassens Haka & Klassens Cocosnöt 6. Malika Jag & selam


1.Grupp bild 2.Mathilde,Jag aram & selam aram bär oss! 3 tjejerna & madi 4. Kusinerna & jag 5. Jag & Farbror 6. Jag vid middagen!

1.Adam är helt förstörd på slutet! 2.Jag Shottar 3.Jag& mathnilde läser motiveringarna 4. farbrorsfru emma & farbror 5. Jag sitter vid middan med mitt lilla shott rör! 6.Joelle Jag & Hedie 7. Sofia,Jag,Joelle, Anni & Diana 8.Klassen,jag & Sofia 9. Dom 2 bästa & Jag

image55

Vid middagsbordet, synd att alla inte syndes på bilden! =/

Kommentarer
Postat av: Lisa

ååååh binta!
hakan och du de veet du ;)
VÄRDASTE KORTEN AAH
ses imorgon.. haha eller?

2008-05-08 @ 19:01:05
URL: http://lice.blogg.se
Postat av: Lisa

tur att man ser en haka i slutet av bordet iaf ;) HAHA

2008-05-08 @ 20:55:41
URL: http://lice.blogg.se
Postat av: Binta

LIsa: hahhahaha jaaa fan binta och hakan 4-evah ;)
bästa middagen fi fan ;)

2008-05-09 @ 10:32:48
URL: http://tonarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0