Klappa krokodiler i gambia 2008

HAHAHAHA NU DÖR JAG ÄNNU MER AV GARV!!!
kolla det här videoinlägget det är när vi skulle gå och klappa krokodilerna, Mabou var skit rädd igen hahah men man ser inte så mycket av det. Jag låter som en jävla när och fjärran reporter och Khaled ser ut som VÄRSTA turisten med ryggsäck å allt, men vi hade en massa vatten och bad kläder där i:) hahaha

När jag skulle be SIAKA (våran chauför) att hålla i kameran medans jag också gick fram och klappade krokodilen så säger jag :"Can you hold this Siaka" Men det var så kul för mamma trodde jag sa "can you hold this Jacka" hahah
OM jag hade sagt så hade jag inte ens lagt upp denna video, så mycket swinglish kan man ju bara inte snacka.
Plus att va FAN skulle jag med en jacka till i Afrika i 46 graders värme??! Mmm exakt jag svettades med bara kläderna jag hade på mig, shorts och ett vanligt linne. Ibland ville jag gå naken haha- kolla nu på Videon & Njut!


Kommentarer
Postat av: raisa

"vad äter krokodiler" haha söt.

men krokodiler kan väl hugga bara sådär? fan va läskigt, jag hade aldrig vågat gå i närheten.

Det där med dagis, alltså på mitt dagis finns det två st som jobbar utan utbildning. det är en tjej som är lika gammal som dej, och en som e 24. hon som e 24 ska skaffa utbildning eftersom hon får mer betalt då.

så asså du måste inte ha utbildning, bara lite erfarenhet och god hand om barn :)

kolla in uppsala kommuns hemsida. där kan du anmäla dig till vikariepoolen.

Bye hayati! :))

2008-05-22 @ 08:02:06
URL: http://raisas.blogg.se
Postat av: Binta

hahah jaa han var skit rädd sen men, men tyvärr är inte det filmat :P hahahaha
Jaaa asså jag var skiiit rädd men jag tyvlte endå det va cool, så jag tvingade typ mig själv till att klappa Charlie som han heter ;)
Jaha visste inte att du jobbade på dagis, hihi, men aa jag ska gå in där och kolla lite kraam Hayati:))

2008-05-22 @ 14:03:28
URL: http://tonarsdotter.blogg.se
Postat av: raisa

haha shit vad läskigt..

ja, ja jobbar på dagis. eller jag är vikarie ibland. du vet, jag var ju det på Mabou's dagis, det är därför han vet vem jag är.

men just nu är jag vikarie på ett annat dagis, så jag jobbar där ibland. det är SKIT KUL. och det är lätt att få vikariejobb också. :D

värsta blogg chatt :D

Puss Hayatii! :D

2008-05-22 @ 20:10:47
URL: http://raisas.blogg.se
Postat av: Tonårsmorsa

Haha... Ja, fast det roligaste är ändå att när vi kollade på filmen tillsammans första gången, så trodde du t.o.m. själv att du sa: "can you hold this JACKA" Du fick ju kolla om den ett par gånger innan du kom på vad du sa! Haha... :-D

2008-05-22 @ 20:24:10
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

finns din pappa med i bilden?

2008-05-22 @ 20:24:49
Postat av: F

Förstår precis hur du känner om det du skrev om inlägget nedanför.. om gambia. Jag har också en svensk mamma och en gambiansk pappa. Var nere i gambia för nåt år sen för första gången, och jag kände mig verkligen hemma, en känsla som inte går att förklara. Kram på dig!

2008-05-22 @ 22:03:24
Postat av: Binta

Raisa: hahaha jaaa värsta blogg chatten fi fan :) jahaa okej det visste jag inte, det va mitt gammla dagis med o min gammla fröken e hens fröken, eller förra hon e på en annan avdelning :) hihi puss på daj hayati

2008-05-22 @ 23:53:14
URL: http://tonarsdotter.blogg.se
Postat av: raisa

aha okej :D

jamen klart jag kan göra dom innan du tar studenten, du tar studenten den 5e va?
så jag kan göra den veckan, så att dom är nya och fina till din stora dag.

Pusss hayati!! :D

2008-05-23 @ 20:47:07
URL: http://raisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0