Fan fan fan, fett irriterande!

Efter danstävlingen och den låånga resan hem å allt så åkte jag hem till Steffi med min lillasyster för att fira hennes födelsedag. Vi kom dit välldigt sent så vi var inte där så länge, vilket känndes ganska skönt för mig för jag hade inte fixat mig ett dugg, kände mig ofräch med en massa tjejer som sprang runt i klänning och fullt sminkade.

Alla skulle börja röra sig hemmåt för att hinna med den sista nattbussen som går från stan halv 3. Nike och Lisa Åkte med Ali och dom in till stan och jag, Milad, Hozan, Jai, Paulina, Saba, Sofia & Khaled tog en taxi in till stan för vi våran kväll var inte slut utan grabbarna ville till Redroom så då var det bara för tjejerna att hänga på:)

Innan vi klev in i taxin så lånade jai Nikes mobil när hon skulle ringa hennes pojkvän Rasmus, när nike och Lisa redan åkt och vi hoppat in i taxin så märker vi att jai har nikes mobil, jag får panik och vet inte riktigt vem jag ska ringa, men tillslut fick jag tag på Lisas nummer så att jag kunde få tag på nike.

Hur som helst vi åkte till Redroom och hade det jätte trevligt, Nike och lisa mötte mig utanför så att jag kunde lämna tillbaka mobiltelefonen till Nike, sedan så gick dom och tog bussen hemmåt som skulle gå halv 3!

Vi andra gick in på Redroom och hade det trevligt TILLS jag skulel gå hem, då jag märker att min väska är borta, jag letar och letar men den finns ingenstans, shiet panik var bara förnamnet, ni som vet jaaa---ni vet hur jag blir när jag är hysterisk och på krigs humör, och det kankse var 2 gågner värre än så!

Nån har alltså snott min handväska (klantiga jag lämnar ju den överallt, måste jag tillägga) rasmus(syrrans kille) och khaled går tillbaka till redroom och genomsöker verkligen heela stället. Den finns ignenstans *snyft* =(
och vet ni vad det värsta är?..att det fanns ingenting...och då menar jag VERKLIGEN ingenting där inne som skulle kunna ha något somhelst värde för en annan människa, det var saker som betydde något för mig, jag hadde inte ett enda öre i kontanter, har typ aldrig det.

Mitt pass var där i och nu har jag varken något pass eller legitimation eftersom legget blev stulet på arlanda när jag och Khaled åkte till gambia, VILKET betyder att jag inte hinner fixa ett nytt leg eller pass till studenten vilket BETYDEEEEER att jag inte kommer att kunna gå ut på krogen på min egna student...=( snyft snyft snyft!!!

I och för sig så vet vissa vakter att jag är 19 men endå, tro mig dom gillar att jävlas, har varit med om det förut, att man glömt leget när man varit enda framme vid vakten opch inte förrens då inser man att det är borta, och fast dom vet...fast dom så VÄL vet att jag inte är minderårig har jag varit tvungen att åka hem och hämta det!

Usch nu måste jag spärra alla kort och skit som jag hade i min väska och anmäla passet stulet annars kommer jag inte kunna göra ett nytt, shiet det suger verkligen att vara i mina kläder just nu allt, eller det mesta är åt helvete!!

Aja FUCK IT, pallar inte skriva just nu, blir arg bara jag tänker på det!

image128

Kommentarer
Postat av: Emma (farbrors fru)

Hej stumpan!Om du beställer personbevis och tar med dig mamsen å fixar ett pass så tar det inte många dagar innan du får det. Du hinner till och med få det innan du tar studenten =) för visst ska vi gå ut ;)Lillgumman tar ju studenten det ska firas!! Å ja jag läser din blogg hehehe.... Kolla in din FB har skickat ett "event" till dig. Puss Puss

2008-05-26 @ 17:09:39
Postat av: Binta

Hej emma Åhh kul att du läser i bloggen, ja men att fixa ett nytt pas nu kostar lixom 400 spänn och jag har verkligen INTE dom pengarna jag har inte en endaste krona kvar efter håret och klänningen som jag nu måste köpa, knaaas:) ah ska kolla in Fb nu puss älskar dig

2008-05-26 @ 17:28:16
URL: http://tonarsdotter.blogg.se
Postat av: Anonym

men om du anmäler legget stulet tror jag du kan få ngt tillfälligt papper som bevis på hur gammal du är. fick min kompis när hennes blev stulet.

2008-05-26 @ 18:59:12
Postat av: Binta

anonym: hmm ja det visste jag inte att man kunde göra, ska kolla upp det tack så mycket :)

2008-05-26 @ 19:08:26
URL: http://tonarsdotter.blogg.se
Postat av: Binta

anonym: hmm ja det visste jag inte att man kunde göra, ska kolla upp det tack så mycket :)

2008-05-26 @ 19:08:35
URL: http://tonarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0