Bintas Största Idol!!

Låt mig nu få presentera min allra största idol. Hon är som en gud, min gud.
Jag älskar hennes kropp och sättet hon rör den på, det är precis som att hon inte tar i eller att det är svårt när hon gör det, hon får allt att se så enkelt ut. Jag älskar den här tjejens kläder,skor, hår dans hela hennes stil.

det hon gör med sin kropp tror jag inte någon kan, i dom kombinationerna, hon är gudomlig!

Jag önskar att jag kunde röra min kropp på det sättet som hon rör den, jag önskar att jag var så duktig, vig och hade den utstrålningen hon har, att man hade hela publiken med sig, vad man än gjorde! får panik vill gå och träna nu, så jag kan bli bättre. hur som helst, låt mig få presentera Shisha the Dancehall Queen 2008
-jag bara Älskar henne.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

skitcool video! vad heter låten som spelas först i klippet?

2008-05-28 @ 08:35:53
Postat av: Antes Karin

Binta, du är ju minst lika bra som hon. Jag tycker du är grym, så det så!!! Kram Karin

2008-05-28 @ 13:28:49
Postat av: jonna

OOUF TUNG brud!!!.. shiet... just de som du säger att de inte ens ser ut som hon tycker de e jobbigt!!:D

föresten binta tror jag nog du kan göra allt de där om du vill;D

2008-05-28 @ 15:23:29
URL: http://jonnaas.blogg.se
Postat av: Tonårsmorsa

Helt seriöst, Binta! Visst hon gör många bra steg, men ändå... jag tror att om det är så du vill dansa, så är det mest blyghet och nervositet du måste träna bort!

2008-05-28 @ 17:56:15
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Emse

Det där var det galnaste jag sett i danssammanhang! Lixom kombinationen av dans och den där vigheten! God, inga lätta grejjer det där fast hon såg ut o bara shaka loss lite :)

2008-05-28 @ 21:30:30
Postat av: Laacy

hon va grym !!

2008-06-04 @ 05:00:21
URL: http://mami89.blogg.se
Postat av: Janne

Hej Binta!



Snubblade över din blogg av en slump bara för att jag var nyfiken vilka som låg före mig i kategorin Vardagsbetraktelser - Uppsala på Bloggportalen, råkade titta på videon med Shisha och det var helt unbelievable bra. Helt klart det häftigaste jag någonsin sett i dansväg, så det blev ett inlägg på min egen blogg...



http://blogg.aftonbladet.se/21512/perma/978060/



Håller tummarna för dig på nästa tävling!



Lycka till!



/Janne

2008-10-10 @ 01:42:44
URL: http://blogg.aftonbladet.se/21512/
Postat av: Naty

Shisha är min största idol också!! Jag älskar henne!

Kul att hitta din blogg, den är bra. Vilken dans skola går du på?

Var uppträder du nästa gång i stockholm?

snälla svara! :)

2008-11-06 @ 02:50:11
Postat av: Sepideh

Binta, du kan typ mer än hälften av sakerna som hon gör, eller asså du kan typ alla stegen förutom när hon ställer sig på huvudet eller typ på halva huvudet och hennes rumpa vibrerar som en maskin annars kan du ju allt annat TYP .. du behöver bara träna LIITE till så kan du ALLT de där så skjut dig :D

2009-02-20 @ 03:45:11
URL: http://sdelparastaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0