BARA LITE TACK-

Åh vad jag älskar mitt liv.
Det är så fruktansvärt roligt att bara vara jag just nu.
Jag mår så bra, så mycket kärlek att det svämmar över,
från familj, släkt, pojkvän & vänner.
Förtjänar jag detta......ehh Aaa som fan att jag gör.

Min mamma är så underbar & söt, det finns ingen bättre än min mamma.
Som klarat och gått igenom så mycket på egen hand. jag har tur som har dig.
Som klarat allt, mot ALLA odds. Jag har tur som har dig som mamma, som alltid kämpat för rättvisan och sina barn.
Ååh vad jag älskar min mamma, ni vet...kärrigen mot strömmen!!

Pappa: Tack för alla fina ord, tack för din närvaro och ditt fina telefonsamtal som nästan fick mig att gråta. Tack för att du finns. och allra mest. TACK för att du vill vara min pappa - jag älskar dig<3 jag har tur.

Khaled: det finns ingen som dig. Ingen kille kan ersätta din plats och inget annat par har det som du och jag, kan ja lova.
Jag har tur som har dig, inte bara för att du är så underbart snäll, förstående och min bästa vän...du är väldigt snygg oxå.
Eller nej du är SKIIIT snygg, vill alltid kolla på dig. din snygga jävel.Jag har tur. du och jag vi har gått igenom nästan alla faser ett förhållande har. Mot alla odds höll vi ihop. Vi har kämpat för kärleken mot släkt & vänner. Vi "lämnar" allt som inte är bra för OSS. Jag tackar gud varje dag för att du alltid står vid min sida. min bästa bästa vän!

Sofia Eriksson. åh jag är så glad att just du är min bästaste. Allt vi gjort tillsammans, allt är bara underbara minnen.
Många vänner har kommit och gått innanför min tröskel men du har alltid stått kvar där, på samma jävla ställe genom dessa år & när jag hade det som svårast, även fast du själv inte hade det lätt.jag har ALLTID vetat vart jag haft dig, aldrig tvivlat en endaste sekund, så som jag tvivlat på andra bra kompisar till mig. tack för att du finns. jag har tur. jag älskar dig.

Farbror & Emma: Åh alltså ni förstår inte vad ni betyder för mig. Det jag vill säga till er.
Dom orden jag vill använda har människor smutskastat så fruktansvärt mycket att det känns som "ingenting" om jag använder dom. Jag älskar er så fruktansvärt mycket och ni betyder så oerhört mycket. Om ni nån gång skulle skiljas så skulle mitt hjärta gå sönder och jag hoppas att dte aldrig händer. Ni är bra förvarandra, ni behöver varandra och jag behöver er. jag är så oerhört tacksam för allt ni någonsin gjort för mig. Tack tack tusen tack. Jag älskar er <3 jag har tur som har er..

syskonen: Ni är det bästa jag har. vem skulle ta mina kläder utan lova om inte jai fanns??
Vem skulle ge mina öron sår om inte Mabou fanns??
Vem skulle kunna laga mat & baka hemmaa om inte Isa fanns??
vem skulle jag älska så som jag älskar er om ni inte fanns?<3 - jag döööör för er. jag har tur!

Mathilde: världens bästa kusin. Du är bäst jag hade aldrig klarat studenten om det inte var för dig och dina sms.
jag BOKSTAVLIGEN dör för dig.

Personser som betyder lite extra, utan någon som helst ordning:
sara Dostani & Nike - hahhaha min rudies.
steffi & hayat _ sen ni föddes <3
Sanna & samson - Åh vad ni är dunder
STG tjejerna, selam,adiam,nicole,diana,malika,nasra,ilhan &co..: Omg vad jag gillar er. sen vi var småå.!
batol, safi & Tara- Guld hjärtan, rakt igenom
Thina - inga fjortis tider utan dig :)
sessen, Mona & Vendela - tack för att ni finns bara & gör SVARTA tider ljusare - hahhahahaha
Lisa Anckarman & adam Irwang - hahhaha du e dunder utan dig hade jag aldrig pallat med skolan, du klassen NICE

GLAD E JAG FÖR ATT JAG LÄRT KÄNNA ER- TAAACK


Taaack för mig nu ska jag fortsätta dricka sen ska jag på DANCEHALL QUEEN!!!!!!!

None


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Jag skulle precis ringa och skälla ut dig, för att du inte gjort din del av storstädningen... men nu kom jag visst av mig...! haha...



Men när du kommer hem ska det STÄDAS!!



Tusen tack för detta inlägg! Älskar dig 100%! One Love! // Mamsen!

2008-06-12 @ 19:19:31
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Ferhat

Hej binta!

Tack för den fina inlägget, det värmde jätte mycket!

du är min lillasyster och jag finns för dig när som helst, vart som helst vad som än händer. Det är sant att vi inte träffas 24/7...synd.

Men jag kommer tillbaka till Uppsala inom 1 år igen.



Lill'sis, i love ya to, just know it!

Hälsa hela familjen. Stor puss o kram på dig!

Vi ses nog innan jag lämnar uppsala.

2008-06-12 @ 23:43:23
URL: http://newshiit.blogg.se/
Postat av: ESS

SLUTAAAAAAAAAAAAAAA!!!



Du.. det du skrev var inte speciellt "speciellt" men jag undrar då varför ajg kände en klump i halsen?! .. du vet när man vill lipa men endå inte..



Ush.. Vi på ESS storgillar ditt inlägg, storgillar dig och din mor och vi gillar människor som keep it real...



Kramar miss B, Från oss på



// ESS

2008-06-14 @ 01:18:59
URL: http://3ess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0