Nyvaken

Har precis vaknat och kände inte riktigt igen mig själv i spegeln, något var väldigt annorlunda lixom, jaa juste nu kom jag på vad det var ... jag har ju färdat håret. Jag har tagit bort dom ljusa slingorna usch usch, och färgat tillbaka till min riktiga hårfärg och det känns skönt, slippa utväxt och hela köret... nä nu är det S-L-U-T färgat för min del!

Ska åka till sthlm snart med Sessen och göra en grym hår förlägning hos min faster, så det kommer bli väldigt mycket hårförändring nu på samma gång, får se hur många som känner igen mig sedan. Att vara tjej kan vara jobbigt ibland, men jag skulle aldrig vilka vara en kille, fy fan för det. alla killar ser helt likadana ut på studenten svart, vit eller grå kostym. Smycken och sådant kan dom inte ha som vi har och dom kan inte heller fixa med håret så som vi gör..

Allt detta gör jag nu inför studenten som blir av om bara några dagar, känns så skönt. Har längtat efter studenten ända sedan jag gick i 6:an och nu nu nu äntligen så blir det min tur att få ta på mig den vita fula hatten, den är inte speciellt snygg men aja den till hör hela "studente grejen" lixom. Lägger upp en bild innan jag färgade och efter jag färgat och en med hårförlägningen som jag ska göra idag, så får ni säga vilken som är finast :)


Jag med ljust hår på min studentskiva

Jag med ljust hår, här ser man håret bra fast jag ser Cp ut.

 Det här är min riktiga röd/bruna hår färg så ser det ut utan att ja färgat det!

Här är oxå min riktiga hårfärg röd/brun när jag inte färgat det

Här är min riktiga färg och hårförlägning



Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hejsan!
Hoppas du haft en bra helg!
Kram!

2008-06-02 @ 12:29:01
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: S

Hur gör man hårförlängning egentligen? Har alltid undrat..:P

2008-06-02 @ 21:53:11
Postat av: Angela

du passar bra i alla färger :D

2008-06-03 @ 11:55:40
URL: http://aangelaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0