Grönalund & SM

Tidigt på morgonen kom morfar & morbror hem till oss eftersom att hela familjen skulle åka till grönalund tillsammans.
Min morbror & hans jobb hade hyrt hela grönalund på förmiddagen vilket var väldigt skönt, för vad man än ville åka så var det ingen kö. Det var bara att springa direkt in på de karuseller man ville åka, så det blev en heldel åkning.

Senare vid 12.30 tiden så öppnade grönalund för allmänheten, så då blev det lite kö till dom populäraste kasusellerna, men inte lika jobbig kö som det var på liseberg förra veckan, tack o lov. Vi hade jätte roligt hela dagen, hela familjen och jag.
Linda Elsoudi & Robbin hängde oxå med och khaled och Sara var oxå där.

Jag förstår inte hur Mabou och Robbin vågade som är 5 & 6 år vågade åka allt som vi åkte. dom åkte vildamusen, gick i spökhuset och åkte den nya karusellen Kvasten som vi lurade upp mamma i och hon höll på att B-O-K-S-T-A-V-L-I-G-E-N dö när hon åkte den. hon skrek hela tiden och jag skrattade helatiden åt hennes skrik :) hahah mamma e bäst, man ska gå på grönan med henne!!

Sen så åkte jag till globen, hovet och skulle tävla i street/hiphop i SM med vendela. Det gick inte bra första gången men vi gick iaf vidare, inte för att jag fattar hur, men dommarna tyckte väll att vi var ganska bra iallafall, det måste ju dom ha tyckt.
vi gick vidare till semifinalen men åkte ut i finalen vi kom på 6:e plats av 45 st par.

Det blev en liten besvikelse eftersom att vi faktiskt vann Sm förra året, fast igentligen så kan vi ju inte räkna med så mycket eftersom att vi inte var tillräckligt tighta. Vi hade bara tränat en endaste gpng inför sm och förra året tränade vi typ varje dag i två veckor innan för att kunna bli så tighta som vi var då.

Bättre lycka SM 2009 :) haha Sedan så chillade vi med adam Tensta som uppträdde där, vi tog lite kort med honom och kollade när han uppträdde innan vi började röra oss hemåt, mot uppsala. Sedan så var vi äntligen hemma i uppsala
kl: 01.00. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0