Daunder!

Två helt sjukt roliga/underbara dygn...
Söndag : Jag & bex åkte till gottsunda hem till khaleds mamma, kollade på valpar och var ute med kiara. vi pratade en massa & sedan så gick vi & träffade sofia. Vi tog en promenad i gottsunda, pratade om allt mellan himmel & jord. Skönt "sommar-kvälls" väder var det med. Vi träffade Faal, Aram & Dennis med, pratade lite sedan så gick vi till bussen och tog den mot stan. I stan gjorde vi helt knasiga grejer, träffade en killkompis & hans vän en liten stund och efter det så gick vi alla hem till.

Väl hemma hos mig satt vi och tjockade oss med chips, godis 6 dipp. snackade allvar hela natten och skrattade en hel del.
Sedan så kom Lillasyster Isa hem och det blev ännu mer skratt, bex kunde inte hålla sig eftersom att isa var så himla rolig... och dte var hon verkligen oxå. Vi försökte hålla oss så gott vi kunde eftersom att mamma sov, men tro mig det var svårt. och efter en lååång stund så somnade vi.

Måndag: Vi vaknade sent. sofia skulle åka till stan & möta Hedda så¨jag och bex var kvar hemma hos mig, tog det lugnt, kedjerökte & slappade. sedan så kom mamma hem med mat till oss, vi käkade lite sen gick vi upp och fixade oss. efter det så gick vi hem till mig alltså min lägenhet där vi fixade oss lite mer, valde ut kläder osv... sedan så bar det av hem mot bex. När vi kom hem till henne så blev det långa & många knas samtal, gråt & skratt och allt fuckades.

Vi gick ut köpte cigg, käkade piroger (AS GOODA) rökte lite mer sedan så var klockan ganska mycket och jag började röra mig hemåt och bex till sin o´boy, skj nejrå bara boy.. Isa mötte mig på vägen hem eftersom att aj e lite mörkrädd.
när jag kom hem käkade jag lite, satte mig vid datan sen var jag så otroligt trött att jag bara somnade.

Idag: vaknade & stressade för att hinna med bussen till tandläkaren, missade buseen, missade tiden ringde och avbeställde för sent så nu får jag betala 100kr (psykande). fick ett mess från bex, ett samtal från sofia som kommer hit snart. satt ute i tältet och snackade med Isas kompisar. ska fixa mig strax å sedan möta bex med sofia. kom hit och satte mig bara för att skriva ner vad jag gjort..på ett ungeffär. allt kan man inte skriva i bloggen eftersom att mamma läser =P hahaha. ska nog göra en ny "hemlig" blogg så att mamma inte fattar att det är jag. då skulle jag kunna skriva allt. för jag har så mycket kul och mycket knas att berätta att hela världen skulle vilja läsa, tro mig..men men kankse innom en snar framtid! Kraaam på er!
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Eeeh! Vaddå mamma läser?! Jag trodde det var för min skulle du började blogga? Så jag skulle ha något att läsa! ;-) Love! Glad att du är Glad! :-)

2008-07-16 @ 00:44:30
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Tonårsmorsa

Det är förresten helt okej att du skaffar en hemlig blogg, bara du lämnar adressen till mig! ;-)

2008-07-16 @ 00:56:52
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: SMCF

I Karlstad!

2008-07-16 @ 15:33:36
URL: http://solaange.blogg.se/
Postat av: binta

Mamma: ja fast vissa saker pallar man ej skriva för du e så nyfiken och man orkar ej svara på dina tusen frågor :P hahaha - jobbigt lixxom, vissa saker kankse ja inte ens vill att du ska veta heller, din nyfikna jävel!!



smcf: jaha okej, vad roooligt :)

2008-07-16 @ 18:37:58
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa

Frågar man så får man ju inget veta. Det sa jag alltid när du var liten och folk blev irriterade för att du stälde typ 1000 frågor. Hur var det nu? What goes around-comes around...! ;-) One Love- One Destiny!

2008-07-17 @ 11:03:33
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0