Bad, Sol & telefonterror

Idag vaknade jag av att Isa & Mabou satt och bråkade i vardagsrummet kl 10 på morgonen. Man hörde en massa skrik, gråt och gnäll. Självklart lackade jag ur och bad dom hålla käften tyst så att jag fick sova i lugn och ro. Jag somnade om och efter några minuter kommer rebecca in och väcker mig genom att säga : Binta kan jag få ta en cigg av dig?
Åååh vad jobbigt allting blev nu och mest irriterad blev jag över att hon väckte mig för en cigg..asså en CIGG!! Hon kunde bara tagit den eftersom hon endå vet att jag skulle säga ja ta. Jag säger ju aldrig nej om cigg...orka snåla om en sån sak lixom. Det var riktigt irriterande dumma Rebecca.

Hur som helst jag lyckades somna om men vaknar av att Rebecca ringer mig. Då är hon helt plötsligt hemma och undrar när vi ska åka. Jag var så nyvaken att jag knappt fattade, vadå åka lixom men tänkte efter och fattade att vi alla skulle åka till vårdsätra och bada och hon undrade när vi skulle åka. jag mumlade något sedan så la vi på. Jag sätter mig i vardagsrummet och chillar lite och det går en timme fast det käns som tio minuter. Sen så ringer rebecca igen 8telefon terrorist, jag vet) hon sa: är ni klara eller..? dom andra är redan där vi drar nu. jag : öhm ah men Khaled är inte vaken än, men jag väcker honom nu. Hon : ah okej. sedan så lägger vi på. Det går några minuter igen och då ringer rebecca igen och säger : Omar säger att ni aldrig kommer att komma för att Khaled inte är vaken och om han inte är vaken så kommer ni aldrig kunna väcka honom, han måste vakna av sig själv. Jag: Nej då jag väcker honom nu puss hej. sedan så la vi på luren...Igen. Jag väcker Khaled och vi packar våra grejer äter frukost och glider mot vårdsätra.

Fick då ett sms när jag satte mig på bussen:" jag åker med morfar nu kom dit så fort ni är klara /becca" Jag: ah vi är på väg nu. Efter några minuter så skriver hon igen :vart är ni? jag är framme nu! jag: Vi är på väg, vi är på stan
Efter ytterligare 15 minuter ringer Rebecca och säger: Vart är ni? jag: Bussen åkte precis från stan. orkar inte skriva ner alla smatal med det blev typ 3 till för dte vart en mass krångel. Nu sitter jag iallafall hemma har badat och haft det jätte trevligt hela dagen. mabou hängde också med och badade och vi hade det jätte mysigt. Ska hoppa in i duschen nu sedan så ska jag möta Rebecca, Khaled & company! bye bye


Kommentarer
Postat av: becca!

HAHAHHAHA telefon terror

2008-07-30 @ 10:03:43
URL: http://rebeccasmilevski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0