Skräck funkar bäst hemma

Är just nu med Khaled, Madi & min syster hemma hos mamma. vi ska hem till en kill kompis i stan och kolla på film. jag ska sova tidigt idag för jag ska upp tidigt imorgonbitti och göra...hmm ah lite saker ;) Snackade nyss med sofia, den bästa. hon är katt/hund vakt stackarn ska nog träffa henne ikväll..I Hope! Jag hoppas i allafall att det blir skräck film ikväll. Jag vet att jag kommer bli skit rädd och typ inte våga sova men jag älskar att bli rädd, den sortens rädsla är bäst älskar det. och nu får jag skrika hur mycket som helst utan att skämma ut mig eller någon annan, för jag+ bio+ skräckfilm = funkar i-n-t-e, (det vet du Khaled) och därför passar jag alltid på att se skräck hemma. good natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0