Det här är mitt lilla hjärta<3

Det här är vår nya familje medlem, han är 3 veckor gammal och bor här hemma hos oss med sin mamma och sina systra. Han är ensam kille men trivs faktiskt bland en massa tjejer, trotts att han inte är köns mogen. Han älskar att halka runt, träna på att gå, skrika på nätterna efter mammas tutte och att suga på människo fingrar. han bits inte eftersom att han inte har några tänder..än. Han är en livfull krabat som älskar att busa med sina systrar och att ligga på en filt i solen och sova är bland det skönaste som finns. Här är några bilder på min och khaleds nya familje medlem. låt mig presentera kenzo!


bebis sover hos mig<3


Bebis sover i mitt knä


Jag älskar Kenzo


Lilla hjärtat & jag


Kenzo & Hans sålda syster.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Cel'Dara

Lagom kul sen när han blir äldre, för då lär han ju vilja jucka på morsan när hon löper! :-/

2008-07-28 @ 12:55:40
URL: http://celdara.blogspot.com
Postat av: evelina

Fan va söt jag dööör

2009-10-03 @ 21:45:26
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0