Henok & Aram Gästbloggar =)

Hej bloggen, hur mår ni? nu är jag på tåget på väg till trondheim i Norge för att fiska hummer. Jag var med om en riktig polisrassia på tåget där två personer åkte fast med 3kilo heroin. Självklart blev jag alderless chokad och till mig och jag blev nojjig eftersom att jag sälv hade med mig ett jaktgivär som jag ska andvända för att skjuta ner Noriges utrikesminister. Jag ska skjuta ner noriges utrikesminister för att han ville deportera 50 gambianer bara för att dom hade baxat (snott) en snickers från pressbyrån. fast dte bara var ens fel mambotu koto som kom från stammen nungulu bland bergen bort om bukuto nära ön gori island som ligger nära ännu en ö vid namn Coconut island. DUuuuunder WOO WOO =) =) =)


Meeeen meeeen snart e jag framme OCH VET NI VAD!! jag har nyligen gjort en fransk manikyr samt pedikyr så ja mår helt DUUUNDER!! =D appropå manikyr, visste ni att ordet kommer från det Gambianska ordet " Mankokoroooooooooo ".
suuupperduuuuper!!

nu måste jag hoppa av och byta tåg!

P.S. Snubben som sitter bredvid mig snuskiga blickar, Påminner mig om Gandala, Dj:n på en av serekundas hetaste nattklubbar Snuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuskkkkkkk......

Kommentarer
Postat av: annan

om man ska blogga så tycker jag också att man ska lära sig att stava, norges utrikesminister heter det, inte noriges, thats it, keep up the good work!!

2008-12-18 @ 11:51:55
Postat av: Binta

annan: jaa jag vet men mina grabbar är så sjukt roliga och ville verkligen skriva en blogg, hahha kolla bara va dom skrev, hahaha helt sjuka =)

2008-12-19 @ 00:11:37
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Deylicious

HAHAHA så gulliga.. vet att ni egentligen vill ha egna bloggar men ni vågar inte för att d e "tjejigt" :D

2008-12-19 @ 01:56:16
URL: http://smokinashtray.blogg.se/
Postat av: fatma

och varför ska ens "annan" bry sig om hur de skrev.. nolife gå runt åh hitta stavfel ahaha

2008-12-19 @ 10:54:31
URL: http://fatmamadeleinemassry.blogg.se/
Postat av: Deylicious

hahah banan-pojkar.. d va ju iofs en hel del stavfel. men d va väl alkoholen? :P

2008-12-21 @ 19:23:35
URL: http://smokinashtray.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker alla ni haters ska saugaa kauka o må bra från A B och DeDe

2008-12-21 @ 20:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0