Det går bra nu!

igår så åkte jag & morbror till arlanda och hämtade älsklingen & sevan. Vi hade inte sagt att vi skulle komma utan det blev en liten suprice. Vi lämnade av dom och drog hem till min morbror för att hämta lite grejer sedan så gick vi på stan och åt max muuums va gott. Efter det mötte vi morbrors tjej som skulle gå coh dansa. Morbror skjutsade hem mig för sedan så skulle han till jobbet. Efter det kom min älsklings pluttis till mig och vi myste hela kvällen, fast han var så trött så han somnade ganska fort men jag lyckades väcka honom flera gånger. jag fick en parfym av honom som luktar as gott, dior nåntiing hette den :p hahaha. Idag så har jag varigt hemma hela dagen, Mabou har varit sjuk så jag har passat honom och städat hela huset, usch det var riktigt riktigt jobbigt kan jag ju tala om för er. Älsklingen är just nu ute med Kiara och jag är fast här med alla jobbiga valpar. usch vill bara bli av med dom nu, dom går mig på nerverna. Och endå så kan man inte vara sur för dom är ju så fruktansvärt söta. Någon som vill köpa en valp? ah säg till i sånt fall.

Nu ska jag kolla vad vi ska äta, får se om jag orkar laga mat annars så beställer vi typ pizza eller något för mamma kommer komma hem sent ikväll så jag ska vara med mabou tills dess. om en vecka åker vi till Gotland det kommer bli as roligt. det blir jag, kahled, Morbror & morbrors flickvän. vi ska på bröllopp i visby för min andra morbror ska gifta sig där nere. Åh det kommer bli så jätte jätte roligt, vi har börjat planera och jag längtar.
Dagens låt som jag lyssnat om och om igen på, gammal men I love it!



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0