Lönehelg & fredag

Fredag: (skrivet Lördag men publicerat söndag) haha

Var upptagen hela dagen. Sen på kvällen så åkte jag hem till min morbror och hans sambo där min andra morbrors tjej också var. Vi tre tjejer skulle festa tillsammans en hel kväll utan killar och tro det eller ej men det var skönt. Vi hade det jätte mysigt och trevligt där hemma med goda drinkar, godis och nötter. Sedan så kom vi på att klockan var ganska mycket så om vi skulle gå ut så var vi tvungna att gör det direkt, så vi ringde taxin som var där på 5 minuter och så var vi på väg till ett ställe som heter Birger Jarl även så kallade BJ. Vi kom in sent och kön var lång, mycket folk och mycket jobbiga drunk people haha. Vi hade det trevligt fast det var jobbigt att dansa i all trängsel, fast jobbigast var nog mina skor.

Jag hade så fruktansvärt ont i fötterna och det var jobbigt. Vet inte varför, brukar inte få ont av klackar, men dom här sved verkligen, på alla ställen man kan ha ont på en fot hade jag ont, ja lovar det var Icke latch, dom är väldigt höga med tio centimeter så det är inte att leka med.

Efter BJ, när sista låten var spelar så var det dag att gå ut köa i garderoben för att hämta sina grejer för att sedan pallra sig hemåt. Då hände det som aldrig brukar hända mig. Jag tappar bort ALLA Mina kompisar var borta och mina morbröders fruar/sambo var också bort alla alla. Inga pengar på mobilen hade jag heller. Stod utanför BJ som en idiot tills den sista människan rörde sig ut där ifrån. Tillslut så ringer en kompis mig och säger kom till max.

 

Som tur var så väntade dom på mig där. Efter det tog jag en taxi hem med en gammal kompis.

Och äntligen äntligen hemma, av med dom obekväma skorna och hopp i sängen Gud vilken skön känsla att bara få lägga sig i sin egen säng och sova. Khaled låg redan och snarkade när jag kom hem och det gick inte att få liv i honom. Nu har Hareg precis kommit hem till mig, ska äta max mat nu sedan in till stan träffa Rebecca och sedan så ska vi vidare till Gottsunda.

 

- Bless

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Frida

Förlåt för att vi bara försvann! Jag trodde att du hörde att vi skulle gå och sen när vi kom fram till garderoben såg jag att du inte var med och då trodde jag att du ville vara kvar med dina kompisar! Det var i alla fall kul att gå ut och dansa lite. Vi syns snart! Kram

2008-09-01 @ 16:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0